Η Ελληνική Εταιρεία Μαστολογίας (ΕΕΜ), στο πλαίσιο της συνεχούς προσπάθειάς της για ενημέρωση, πρόληψη και καταπολέμηση του καρκίνου του μαστού δημιούργησε, σε συνεργασία με τη διαφημιστική εταιρεία Bold Ogilvy, μια νέα καμπάνια με βίντεο στο διαδίκτυο (Youtube) και με καταχωρίσεις σε επιλεγμένα γυναικεία περιοδικά.
Η επικοινωνία βασίζεται στη μεγάλη αλήθεια των γυναικών ότι το μυαλό τους πηγαίνει πολύ εύκολα στο κακό, παρ' όλα αυτά όμως, δεν κάνουν τίποτα για να το προλάβουν. Με έναν απρόσμενο τρόπο, έρχεται να αφυπνίσει όλες τις γυναίκες, και κυρίως αυτές άνω των 40 ετών, ώστε να μπουν στη διαδικασία της πρόληψης και να καταλάβουν τη σημασία της εξέτασης σε έναν μαστολόγο.
Η ΕΕΜ είναι ένα μη κερδοσκοπικό Επιστημονικό Σωματείο που ιδρύθηκε το 1979 και σε όλη τη διαδρομή της ασχολείται με τη συνεχή μετεκπαίδευση των ειδικών ιατρών, την ενημέρωση των μη ειδικών ιατρών και του νοσηλευτικού προσωπικού στα σύγχρονα επιτεύγματα της Μαστολογίας, την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κοινού για την καταπολέμηση του καρκίνου του μαστού, την ίδρυση και λειτουργία του Κέντρου Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης γυναικών με καρκίνο του μαστού «Έλλη Λαμπέτη», το οποίο παρέχει δωρεάν τις υπηρεσίες του σε γυναίκες με καρκίνο του μαστού και στα μέλη των οικογενειών τους, και την ίδρυση και λειτουργία της Ελληνικής Σχολής Μαστολογίας, για να καλύψει το κενό στην εκπαίδευση.
" frameborder="0" allowfullscreen>
Δημοσιεύτηκε στις 15 Νοεμβρίου, 2015