Pellanet

Τρεις χιλιάδες καταγγελίες το μήνα

δέχεται η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή στο 1520 Τρεις χιλιάδες καταγγελίες διαχειρίζεται κάθε μήνα το τηλεφωνικό κέντρο παραπόνων καταγγελιών και πληροφοριών της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή 1520.

Σήμερα την ευθύνη της διαχείρισης του 1520 την έχει ιδιωτική εταιρεία και μέχρι πρότινος οι καταγγελίες μεταφέρονταν στους αρμόδιους φορείς προς επίλυση.

Το 1520 πρόκειται να αλλάξει μέσα στον επόμενο χρόνο, ώστε να εξελιχθεί σε ένα one stop shop για την κατάθεση παραπόνων καταγγελιών και διάθεσης πληροφοριών προς τους καταναλωτές για όλα τα θέματα που αφορούν στην προστασία του καταναλωτή. Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δημοσιεύτηκε στις 28 Αυγούστου, 2010


Σχόλια

pellanet facebook

Ροή Ειδήσεων

14:37 - ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΠΡΟΣ ΤΙΜΗΝ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΣ ΝΕΑΠΟΛΕΩΣ-ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΕΩΣ

14:34 - «Οδηγίες της ΔΑΟΚ Πέλλας για τη συγκομιδή και την εμπορία ακτινιδίων»

13:58 - Κώστας Τσιάρας: Να επενδύσουμε στην ποιότητα και ανταγωνιστικότητα των αγροτικών προϊόντων- Η στήριξη του πρωτογενούς τομέα βασική προτεραιότητα της κυβέρνησης Κυριάκου Μητσοτάκη- Από κοινού με την επιστημονική κοινότητα και τις τοπικές κοινωνίες οι λύσεις για τη μυδοκαλλιέργεια

13:50 - Λάκης Βασιλειάδης: Επίσκεψη στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση της Π.Ε. Πέλλας

15:38 - Επίσκεψη Δημάρχου Πέλλας στις εγκαταστάσεις της Εμποροπανήγυρης Γιαννιτσών – Ικανοποίηση των εκθετών για την αναβάθμισή της

14:08 - Με πατινάδα 18 πολιτιστικών συλλόγων του Δήμου Πέλλας ξεκινά η Εμποροπανήγυρη Γιαννιτσών

14:06 - MΙΧΑΛΗΣ ΚΑΤΡΙΝΗΣ: “Κάποιοι αποφεύγουν να μιλήσουν καθαρά. Το ΠΑΣΟΚ πρέπει να πει με ποιους είναι και με ποιους δεν είναι.”

14:04 - ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ-ΜΕΝΕΜΕΝΗΣ

11:20 - «Επίσκεψη του Υφυπουργού Υγείας κου Δημητρίου Βαρτζόπουλου στο Νοσοκομείο Γιαννιτσών»

11:15 - Θερινό σινεμά και τον Σεπτέμβριο στην Έδεσσα