Συνεχές και αδιάκοπο είναι το ενδιαφέρον του Γιώργου Καρασμάνη για τον οδικό άξονα Χαλκηδόνα-Μελίσσι-Έδεσσα-Όρια Νομού, το οποίο αποτελεί έργο ζωτικής σημασίας για ολόκληρο το Νομό. Παρά το γεγονός ότι στο ύψος της Πέλλας έχει ήδη κατασκευασθεί ισόπεδος κόμβος, όπως είναι γνωστό, έπειτα από συνεχείς και συντονισμένες προσπάθειες του Γιώργου Καρασμάνη, από τον Ιούνιο του 2007, με την τότε ηγεσία του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών, εγκρίθηκε κονδύλι 300.000 ευρώ, προκειμένου να εκπονηθεί νέα μελέτη για κατασκευή ανισόπεδου κόμβου στο συγκεκριμένο σημείο. Αφού η μελέτη ολοκληρώθηκε, ο Βουλευτής πέτυχε να την ενσωματώσει στη συνολική μελέτη του άξονα Χαλκηδόνα-Μελίσσι-Έδεσσα-Όρια Νομού, παρά το γεγονός πως ποτέ άλλοτε στο παρελθόν δεν συνέβη σε δρόμο που ήδη έχει κατασκευασθεί με ισόπεδο κόμβο από το Γ΄ΚΠΣ να εγκριθεί νέα μελέτη, για την κατασκευή του ίδιου έργου με ανισόπεδο κόμβο. Σήμερα λοιπόν, έπειτα από την έκδοση ΚΥΑ από τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων ( αναμένεται η συνυπογραφή από τους Υπουργούς Αγροτικής Ανάπτυξης και Πολιτισμού ), εγκρίνονται οι περιβαλλοντικοί όροι που απαιτούνται προκειμένου να φτάσουμε σε τελικό στάδιο ώστε να γίνει η δημοπράτηση του οδικού άξονα Χαλκηδόνας-Μελίσσι-Έδεσσας-Όρια Νομού συμπεριλαμβάνοντας τον ανισόπεδο κόμβο της Πέλλας. Για την κατασκευή του εν λόγο οδικού άξονα, υπάρχει εξασφαλισμένη πίστωση 110.000.000 ευρώ. Η μελέτη του οδικού άξονα θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί το 2009 και η δημοπράτηση του έργου θα έπρεπε να έχει ξεκινήσει μέσα στο 2010. Δυστυχώς όμως παρουσιάστηκε καθυστέρηση λόγω γραφειοκρατικών προβλημάτων που προέκυψαν. Η κατασκευή του ανισόπεδου κόμβου στο συγκεκριμένο σημείο είναι αναγκαία, διότι ο ήδη κατασκευασθείς ισόπεδος κόμβος θα εξελιχθεί σε μια σύγχρονη οδική καρμανιόλα ενώ συγχρόνως θα διευκολύνει τη διακίνηση χιλιάδων τουριστών κατά την επίσκεψη τους στην Πέλλα και τους αρχαιολογικούς θησαυρούς της.
Δημοσιεύτηκε στις 9 Σεπτεμβρίου, 2010