Pellanet

Καταγγέλλουν τη…Μέρκελ!

Χρονιά των τραπεζών, των χρεωμένων νοικοκυριών αλλά και της οργής κατά της γερμανίδας καγκελαρίου Άγκελας Μέρκελ ήταν το 2010, αν κρίνει κανείς από τις καταγγελίες που έλαβε κατά την περσινή χρονιά το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ).
Από τις 13.724 καταγγελίες-παράπονα καταναλωτών που έφτασαν στο ΚΕΠΚΑ την περσινή χρονιά -μέγεθος αυξημένο κατά το 16,64% έναντι του 2009- οι 3.918 καταγγελίες, ήτοι το 28,55%, αφορούσαν τις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, με δεύτερη κατηγορία τα ελαττωματικά προϊόντα-εγγυήσεις (12,91% ή 1.772 παράπονα).
Την ίδια στιγμή, το πρόσωπο της Άγκελας Μέρκελ και του ρόλου που θεώρησαν οι καταναλωτές ότι έπαιξε στη διαπόμπευση της χώρας μας κυρίως στα γερμανικά μέσα ενημέρωσης συγκέντρωσε 1.395 καταγγελίες ή το 10,16%. Όπως εξήγησε πάντως στη "Μ" ο πρόεδρος του ΚΕΠΚΑ Νίκος Τσεμπερλίδης, η κατηγορία αυτή παραπόνων με τίτλο "διαμαρτυρία κατά Μέρκελ" δεν ήταν αυθόρμητη, αλλά ενεργοποιήθηκε ουσιαστικά με επιστολή που είχε αποστείλει στις γερμανικές και ελληνικές αρχές η διοίκηση του ΚΕΠΚΑ, καταγγέλλοντας τη στάση της γερμανίδας καγκελαρίου απέναντι στην Ελλάδα, ζητώντας παράλληλα και τις γνώμες και υπογραφές του κόσμου.
Σύμφωνα με το ΚΕΠΚΑ, το 99,62% των καταγγελιών επιλύθηκαν υπέρ των καταναλωτών, μετά από παρέμβασή του, η δε μεσολάβηση έφερε ωφέλεια 498.913,64 ευρώ.
Τα παράπονα, οι καταγγελίες, τα αιτήματα για συμβουλές και οι διαμαρτυρίες στο κομμάτι των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών εκτοξεύτηκαν στην πρώτη θέση της σχετικής κατάταξης του ΚΕΠΚΑ. Για το θέμα αυτό, οι αριθμοί έχουν ως εξής: Το ΚΕΠΚΑ συνέλεξε 937 υπογραφές για να πιέσει την κυβέρνηση να ψηφίσει τον νόμο για τη ρύθμιση των οφειλών υπερχρεωμένων καταναλωτών. Όσον αφορά τη διαδικασία ρύθμισης οφειλών υπερχρεωμένων καταναλωτών, περισσότεροι από 2.260 καταναλωτές ζήτησαν πληροφόρηση και συμβουλές είτε τηλεφωνικά είτε επισκεπτόμενοι τα γραφεία του Κέντρου. Ακόμη περισσότεροι βρήκαν τις πληροφορίες αυτές στην ιστοσελίδα, στoυς λογαριασμούς, στο facebook και στο twitter. Εκατόν πενήντα επτά κατέθεσαν τα δικαιολογητικά τους, 135 συναντήθηκαν με τους ειδικούς του ΚΕΠΚΑ προκειμένου να προετοιμασθούν οι προτάσεις προς τις τράπεζες, ενώ 120 φάκελοι απεστάλησαν προς τις τράπεζες, οι οποίοι αντιστοιχούν σε 439 σχέδια ρύθμισης οφειλών.

Δημοσιεύτηκε στις 20 Ιανουαρίου, 2011


Σχόλια


pellanet facebook

Ροή Ειδήσεων

18:05 - ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΕΥΧΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΛΛΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

17:43 - Η Αθηναϊκή Ριβιέρα απογειώνεται: Τα υδροπλάνα επιστρέφουν μετά από 50 χρόνια!

17:41 - ΔΗΜΟΣ ΕΔΕΣΣΑΣ_ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ_ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΚΕΠ ΓΙΑ ΣΤΡΑΤΕΥΣΙΜΟΥΣ

17:39 - Αντιπεριφερειάρχης Πέλλας Δάνης Τζαμτζής: «Η Πέλλα μπορεί να είναι συνώνυμο της Πράσινης Ανάπτυξης, με οικολογικές δράσεις και καινοτομίες που προωθούμε»

17:36 - Ι. ΝΑΟΣ ΑΓΙΩΝ ΝΙΚΑΝΔΡΟΥ ΚΑΙ ΙΩΑΝΝΙΚΙΟΥ ΑΡΙΔΑΙΑΣ: ΑΚΟΛΟΥΘΙΕΣ ΕΟΡΤΑΣΜΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ

17:35 - Λάκης Βασιλειάδης: Προκήρυξη επιπλέον Θέσεων για Ειδικευμένους Ιατρούς του ΕΣΥ – 2 Θέσεις για το Γ.Ν. Πέλλας (Έδεσσας – Γιαννιτσών)

16:15 - Κατεπείγουσα ανακοίνωση πολιτικής προστασίας Δήμου Αλμωπίας

16:12 - Ευχές Δημάρχου Δίου-Ολύμπου Βαγγέλης Γερολιόλιου για τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά

16:08 - Συνάντηση Σταμενίτη – Ταχιάου για τα έργα υποδομής του Νομού Πέλλας

16:07 - ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΩΝ ΚΑΤΗΧΗΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΔΕΣΣΑΣ