Τα 2,07 δισεκατομμύρια έφθασαν οι μηνιαίοι χρήστες του Facebook (όσοι το χρησιμοποιούν τουλάχιστον μια φορά μέσα στο μήνα), κατά 16% περισσότεροι, σε σχέση με ένα χρόνο πριν.
Τα κέρδη του, στο τρίτο τρίμηνο του 2017, έφθασαν στα 4,71 δισεκατομμύρια δολάρια, αυξημένα κατά 79% έναντι του αντίστοιχου περυσινού τριμήνου, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών και τις προσδοκίες των επενδυτών. Αυτό έδωσε νέα ώθηση στη μετοχή του μεγαλύτερου κοινωνικού δικτύου στο αμερικανικό χρηματιστήριο, η οποία άγγιξε το επίπεδο ρεκόρ των 183 δολαρίων, σύμφωνα με τα πρακτορεία Ρόιτερς και Γαλλικό.
[caption id="attachment_36160" align="alignnone" width="300"] Οι μετοχές του Facebook έχουν αυξηθεί σχεδόν 60% μέσα στο 2017, παρά τις αυξανόμενες επικρίσεις που αυτό δέχεται για πολιτικούς λόγους. Κάτι που δείχνει ότι, προς το παρόν τουλάχιστον, οι επενδυτές δεν ανησυχούν για αυξημένο πολιτικό κίνδυνο, ούτε οι διαφημιστές και οι διαφημιζόμενοι, οι οποίοι συνεχίζουν να αγοράζουν online διαφημίσεις.
Τα έσοδα του Facebook έφθασαν τα 10,33 δισεκατομμύρια δολάρια στο τρίτο τρίμηνο (αύξηση 47% σε σχέση με πέρυσι) και σχεδόν όλα προέρχονταν από διαφημίσεις. Τα διαφημιστικά έσοδα τρίτου τριμήνου αυξήθηκαν κατά 49% στα 10,14 δισ. δολάρια και, από αυτά, το 88% αφορούσε διαφημίσεις σε κινητές συσκευές, όλο και συχνότερα με τη μορφή βίντεο. Είχαν προηγηθεί αυξήσεις των διαφημιστικών εσόδων κατά 47% στο δεύτερο τρίμηνο φέτος και κατά 51% στο πρώτο. Και αυτό παρόλο που η μέση τιμή της διαφήμισης έχει αυξηθεί κατά 35% μέσα σε ένα έτος.
Ο επικεφαλής του Facebook, Μαρκ Ζάκερμπεργκ, άδραξε την ευκαιρία για να αντικρούσει της κατηγορίες ότι το Facebook επέτρεψε την παραπληροφόρηση και τη χειραγώγηση της κοινής γνώμης στις προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ το 2016.
Δημοσιεύτηκε στις 6 Νοεμβρίου, 2017