Προκρατήσεις εμπορευμάτων για τους πελάτες εν όψει εκπτώσεων αλλά και μειώσεις τιμών που φτάνουν ακόμα και το 50% έχουν επιστρατεύσει οι έμποροι για να προσελκύσουν τους καταναλωτές σε μια αγορά που από πέρυσι μετράει απώλειες. Αν και οι θερινές εκπτώσεις αρχίζουν τυπικά την ερχόμενη Τρίτη 15 Ιουλίου, ήδη οι περισσότεροι επιχειρηματίες έχουν αρχίσει μπαράζ προσφορών ελπίζοντας ότι με τον τρόπο αυτό θα περιορίσουν τις απώλειες που είχαν από μια ιδιαίτερα κακή χρόνια κατά την οποία ορισμένες επιχειρήσεις είδαν τις πωλήσεις τους να μειώνονται έως και 30%. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ των Νέων, στα περισσότερα καταστήματα οι μειώσεις τιμών φτάνουν ήδη το 50% όταν οι πελάτες φτάσουν στο ταμείο, ενώ ορισμένα πολυκαταστήματα καλούν τους πελάτες τους να κάνουν από τώρα τις αγορές που έχουν προγραμματίσει για τις εκπτώσεις δίνοντας μόνο μια μικρή προκαταβολή και πληρώνοντας μετά την έναρξη των εκπτώσεων και φυσικά με τιμές εκπτώσεων. Αλλες επιχειρήσεις, κυρίως από τον κλάδο των επίπλων, έχουν αρχίσει μπαράζ προσφορών πουλώντας τα προϊόντα τους σε τιμές ακόμα και 50% χαμηλότερα, ενώ επιχειρήσεις από τον κλάδο των καλλυντικών αλλά και της ένδυσης στέλνουν ακόμα και προσωπικές επιστολές ή SΜS στους πελάτες τους, προαναγγέλλοντας προσφορές, εκπτώσεις και δώρα. Υπολογίζεται ότι το 30% των πωλήσεων που πραγματοποιούν οι λιανεμπορικές επιχειρήσεις που πραγματοποιούν προκρατήσεις- κυρίως καταστήματα ένδυσης- γίνεται το δεκαήμερο πριν από την έναρξη των εκπτώσεων, ενώ το 20% του συνολικού κόστους για τις εν λόγω αγορές προκαταβάλλεται στις επιχειρήσεις από τους καταναλωτές πριν ακόμα αρχίσουν οι εκπτώσεις.
Δημοσιεύτηκε στις 10 Ιουλίου, 2008