Pellanet

Νίκη μέσα στην Βέροια για τους Εφήβους του «Μ. Αλεξάνδρου» Γιαννιτσών.

Με ακόμα μια νίκη, και μάλιστα εκτός έδρας, συνέχισαν το αήττητο σερί

τους, οι έφηβοι του «Μέγα» φτάνοντας έτσι την πέμπτη κατά σειρά νίκη

κερδίζοντας την αντίστοιχη ηλικιακά, πολύ καλή ομάδα του «Φιλίππου»

Βέροιας, την Δευτέρα 12-12-2016 με σκορ 56-60, στο κλειστό

γυμναστήριο της Βέροιας.

Σε ένα παιχνίδι που έγινε στην δύσκολη αγωνιστικά έδρα της Βέροιας

αλλά σε πολύ καλό κλίμα, η ομάδα του «Μέγα» ξεκίνησε μουδιασμένα

επιθετικά αλλά παίζοντας καλή άμυνα, κατάφερε να βρίσκετε στο τέλος

του πρώτου δεκαλέπτου μπροστά με 5 πόντους και σκορ 10-15. Στο

δεύτερο δεκάλεπτο, το παιχνίδι συνεχίστηκε με τον ίδιο ρυθμό μόνο που

προστέθηκαν επιθετικά πάρα πολλά λάθη και από τις δύο ομάδες με

αποτέλεσμα το τέλος του ημιχρόνου να βρει την ομάδα του «Μέγα να

προηγείται στο σκορ με οκτώ πόντους 23-31. Στο τρίτο δεκάλεπτο η

ομάδα των Γιαννιτσών έκλεισε την άμυνα της και κλέβοντας πολλές

φορές την μπάλα κατάφερε να βγει στον αιφνιδιασμό και να βγάλει

εύκολα καλάθια με αποτέλεσμα η διαφορά του δεκαλέπτου να «κλείσει»

με σκορ 37-47 υπέρ της ομάδας του «Μέγα». Στο τέταρτό δεκάλεπτό η

δυνατή άμυνα των παικτών του «Φιλίππου» και τα πολλά λάθη στην

επίθεση και από τις δύο ομάδες, έφεραν μια αγωνιστική αναταραχή που

δεν ευνόησε σε καμία περίπτωση τους φιλοξενούμενους, που κατάφεραν

όμως να ισορροπήσουν το παιχνίδι δύο λεπτά πριν την λήξη του και να

πάρουν το «ροζ» φύλλο του αγώνα με το τελικό σκορ 56-60.

Σε δηλώσεις του, μετά το τέλος του αγώνα, ο προπονητής της ομάδας

του Μ. Αλεξάνδρου Γιάννης Κασιμίδης είπε τα εξής:

«Ήταν ένα κακό επιθετικά παιχνίδι από πλευράς μας. Δυστυχώς είχαμε

πάρα πολλές βιαστές επιλογές στις οποίες μας έλειπε η ομαδικότητα και

σε αυτό φταίει ότι δεν ήμασταν συγκεντρωμένοι. Προσπαθήσαμε πάρα

πολύ στην άμυνα και αυτή μας κράτησε στο παιχνίδι και μας έδωσε στο

τέλος και την νίκη. Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στους παίκτες μου

λοιπόν για την προσπάθειά τους στην άμυνα. Έχουμε μπροστά μας πολύ

δρόμο μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος και αν θέλουμε να μείνουμε

μέσα στους στόχους μας πρέπει σε κάθε παιχνίδι να δίνουμε όλοι τον

καλύτερο μας εαυτό.

Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στην ομάδα του «Φιλίππου» Βέροιας και

στον coach Κανελίδη για την άψογη συμπεριφορά του αλλά και για το

πολύ καλό δυναμικό που διαθέτει, καθώς επίσης και στους ανθρώπους

της ομάδας της Βέροιας για την άψογή φιλοξενία. Θα ήθελα όμως

τελειώνοντας να ευχαριστήσω τους γονείς και από τις δύο ομάδες που

ήρθαν και είδαν τα παιδιά τους να αγωνίζονται, αλλά και για την

καταπληκτική συμπεριφορά τους αφού χειροκροτούσαν όλους τους

αθλητές σε κάθε προσπάθεια τους. »

Τα δεκάλεπτα: A΄ 10-15, Β΄ 13-16, Γ΄ 14-16, Δ΄ 19-13.

Γ.Α.Σ. Μέγας Αλέξανδρος Γιαννιτσών (Γ. Κασιμίδης – Κυριαζής Δ. ):

Βασιλειάδης Γ. 2π, Αναστασιάδης Γ, Καλβάκης Θ. 8π, Γραικός Γ.,

Βενιτσανόπουλος Α. 11π, Παπασταύρου Α. 2π, Στόιτσης Κ. 15π,

Βαφειάδης Α. 3π, Μυλωνάς Δ., Χατζηλαμπρινός Σ. 17π, Μπάρμπας Δ.

2π, Μπατζάκης Γ.

Α.Π.Σ. Φίλιππος Βέροιας (Κανελίδης Κ.): Αλμπανίδης Σ. 2π, Τόκας Α.

1π, Κασίλας Γ., Χόργκος Ι. 2π, Τριανταφυλλίδης Χ. 3π, Φίκατας Ρ.,

Μόρας Αλ. 18π, Αλτατίδης Αν. 6π, Κοκκινίδης Η. 2π, Μπέλλας Γ. 3π,

Καρμάτης Α. 17π, Σιδηρόπουλος Α. 2π.

Δημοσιεύτηκε στις 13 Δεκεμβρίου, 2016


Σχόλια

pellanet facebook

logo-ktel-pellas

Ροή Ειδήσεων

14:34 - Καλοκαιρινή συναυλία της Χορωδίας ΚΑΠΗ Δήμου Έδεσσας στο Βαρόσι

21:39 - Αναζητώντας την Πέλλα στους παλαιούς χάρτες

21:33 - Άμεσα συνελήφθη ένα άτομο που προσπάθησε να εξαπατήσει ημεδαπό άνδρα στην Πέλλα, με τη ”μέθοδο του λογιστή”

21:27 - Δυναμική η φετινή συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στη BEYOND Expo 2026

20:13 - Συνέντευξη με την Αντιδήμαρχο Πολιτισμού δήμου Πέλλας, Ευφροσύνη Μερεμητσάκη στον pellaFm 103,3

16:17 - Καλοκαιρινή Εκστρατεία Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας 2026

13:45 - Πέτρινο Σώμα | Stonebody CREO DANCE COMPANY Αρχαιολογικό Μουσείο Πέλλας 5 & 6 Ιουλίου 2026 Ώρα 20.00

13:32 - Το κεράσι στο επίκεντρο της γεύσης, της δημιουργίας & της διασκέδασης.

09:45 - Αποκαλυπτήρια μνημείου και μετονομασίας οδού στη μνήμη της πεσούσης εν ώρα καθήκοντος Ανθυπαστυνόμου ε.α. Μαρίας Ζαφείρη στη Σιθωνία Χαλκιδικής

11:53 - Δύο νύχτες, δύο ορχήστρες, μία γιορτή μουσικής