Pellanet

«ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΑΛΜΩΠΟ!»

Ο Αλμωπός ξανά δυνατός εκεί που ανήκει, στις μεγάλες κατηγορίες. Εύχομαι η άνοδος στη Γ’ Εθνική να είναι μόνο η αρχή. Συγχαρητήρια σε όλους όσους εργάστηκαν: Στη Διοίκηση, στο τεχνικό επιτελείο και φυσικά στους ποδοσφαιριστές που κατέθεσαν ψυχή μέσα στο γήπεδο. Εμείς θα συνεχίσουμε να είμαστε δίπλα στην ομάδα και να τη στηρίζουμε με όποιον τρόπο μπορούμε.

 

Δημήτρης Μπίνος

Δήμαρχος Αλμωπίας

 

Δημοσιεύτηκε στις 6 Ιουνίου, 2016


Σχόλια

pellanet facebook

logo-ktel-pellas

Ροή Ειδήσεων

14:34 - Καλοκαιρινή συναυλία της Χορωδίας ΚΑΠΗ Δήμου Έδεσσας στο Βαρόσι

21:39 - Αναζητώντας την Πέλλα στους παλαιούς χάρτες

21:33 - Άμεσα συνελήφθη ένα άτομο που προσπάθησε να εξαπατήσει ημεδαπό άνδρα στην Πέλλα, με τη ”μέθοδο του λογιστή”

21:27 - Δυναμική η φετινή συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στη BEYOND Expo 2026

20:13 - Συνέντευξη με την Αντιδήμαρχο Πολιτισμού δήμου Πέλλας, Ευφροσύνη Μερεμητσάκη στον pellaFm 103,3

16:17 - Καλοκαιρινή Εκστρατεία Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας 2026

13:45 - Πέτρινο Σώμα | Stonebody CREO DANCE COMPANY Αρχαιολογικό Μουσείο Πέλλας 5 & 6 Ιουλίου 2026 Ώρα 20.00

13:32 - Το κεράσι στο επίκεντρο της γεύσης, της δημιουργίας & της διασκέδασης.

09:45 - Αποκαλυπτήρια μνημείου και μετονομασίας οδού στη μνήμη της πεσούσης εν ώρα καθήκοντος Ανθυπαστυνόμου ε.α. Μαρίας Ζαφείρη στη Σιθωνία Χαλκιδικής

11:53 - Δύο νύχτες, δύο ορχήστρες, μία γιορτή μουσικής