Αναστάτωση σε μαθητές και βαθμολογητές δημιούργησε η διατύπωση του τέταρτου θέματος στη Βιολογία των Πανελλαδικών, αφού -όπως επισήμαναν οι ειδικοί- μπορούσε να οδηγήσει τους υποψήφιους σε δύο απαντήσεις, η μία εκ των οποίων ήταν οριακή. Σύμφωνα με τον υπεύθυνο της Πανελλήνιας Ένωσης Βιοεπιστημόνων, στην ερώτηση του 4ου θέματος που αναφερόταν στο DΝΑ, υπήρχε μια διατύπωση που μπορούσε να οδηγήσει σε δύο απαντήσεις. Από την πλευρά της, η Ένωση Βιοεπιστημόνων εντοπίζει το λάθος ως εξής: «Τα θέματα χαρακτηρίζονται από την (ιδιαίτερα επιθυμητή) προσπάθεια ανάδειξης της κριτικής προσέγγισης των μαθητών, ενώ έχουν και διαβάθμιση δυσκολίας. Παράλληλα όμως, δεν καλύπτουν ισότιμα το εύρος της ύλης, ενώ στις εκφωνήσεις υπάρχουν διατυπώσεις άστοχες, ασταθείς ή και επιστημονικά αδόκιμες (4ο θέμα).» Για τα υπόλοιπα μαθήματα, οι καθηγητές εκτιμούν ότι στις Αρχές Οργάνωσης κάλυπταν όλο το φάσμα της ύλης και ήταν διατυπωμένα με σαφήνεια. Για την Ιστορία, η Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων αναφέρει ότι ήταν διατυπωμένα με σαφήνεια, αλλά σε μεγάλο βαθμό εξειδικευμένα και δεν ανταποκρίνονταν επαρκώς στις απαιτήσεις του μαθήματος. Οι Πανελλαδικές Εξετάσεις συνεχίζονται την Πέμπτη με τα μαθήματα των Αρχαίων Ελληνικών και Φυσικής.
Δημοσιεύτηκε στις 28 Μαΐου, 2008