Pellanet

Καταγγέλλουν τη…Μέρκελ!

Χρονιά των τραπεζών, των χρεωμένων νοικοκυριών αλλά και της οργής κατά της γερμανίδας καγκελαρίου Άγκελας Μέρκελ ήταν το 2010, αν κρίνει κανείς από τις καταγγελίες που έλαβε κατά την περσινή χρονιά το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ).
Από τις 13.724 καταγγελίες-παράπονα καταναλωτών που έφτασαν στο ΚΕΠΚΑ την περσινή χρονιά -μέγεθος αυξημένο κατά το 16,64% έναντι του 2009- οι 3.918 καταγγελίες, ήτοι το 28,55%, αφορούσαν τις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, με δεύτερη κατηγορία τα ελαττωματικά προϊόντα-εγγυήσεις (12,91% ή 1.772 παράπονα).
Την ίδια στιγμή, το πρόσωπο της Άγκελας Μέρκελ και του ρόλου που θεώρησαν οι καταναλωτές ότι έπαιξε στη διαπόμπευση της χώρας μας κυρίως στα γερμανικά μέσα ενημέρωσης συγκέντρωσε 1.395 καταγγελίες ή το 10,16%. Όπως εξήγησε πάντως στη "Μ" ο πρόεδρος του ΚΕΠΚΑ Νίκος Τσεμπερλίδης, η κατηγορία αυτή παραπόνων με τίτλο "διαμαρτυρία κατά Μέρκελ" δεν ήταν αυθόρμητη, αλλά ενεργοποιήθηκε ουσιαστικά με επιστολή που είχε αποστείλει στις γερμανικές και ελληνικές αρχές η διοίκηση του ΚΕΠΚΑ, καταγγέλλοντας τη στάση της γερμανίδας καγκελαρίου απέναντι στην Ελλάδα, ζητώντας παράλληλα και τις γνώμες και υπογραφές του κόσμου.
Σύμφωνα με το ΚΕΠΚΑ, το 99,62% των καταγγελιών επιλύθηκαν υπέρ των καταναλωτών, μετά από παρέμβασή του, η δε μεσολάβηση έφερε ωφέλεια 498.913,64 ευρώ.
Τα παράπονα, οι καταγγελίες, τα αιτήματα για συμβουλές και οι διαμαρτυρίες στο κομμάτι των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών εκτοξεύτηκαν στην πρώτη θέση της σχετικής κατάταξης του ΚΕΠΚΑ. Για το θέμα αυτό, οι αριθμοί έχουν ως εξής: Το ΚΕΠΚΑ συνέλεξε 937 υπογραφές για να πιέσει την κυβέρνηση να ψηφίσει τον νόμο για τη ρύθμιση των οφειλών υπερχρεωμένων καταναλωτών. Όσον αφορά τη διαδικασία ρύθμισης οφειλών υπερχρεωμένων καταναλωτών, περισσότεροι από 2.260 καταναλωτές ζήτησαν πληροφόρηση και συμβουλές είτε τηλεφωνικά είτε επισκεπτόμενοι τα γραφεία του Κέντρου. Ακόμη περισσότεροι βρήκαν τις πληροφορίες αυτές στην ιστοσελίδα, στoυς λογαριασμούς, στο facebook και στο twitter. Εκατόν πενήντα επτά κατέθεσαν τα δικαιολογητικά τους, 135 συναντήθηκαν με τους ειδικούς του ΚΕΠΚΑ προκειμένου να προετοιμασθούν οι προτάσεις προς τις τράπεζες, ενώ 120 φάκελοι απεστάλησαν προς τις τράπεζες, οι οποίοι αντιστοιχούν σε 439 σχέδια ρύθμισης οφειλών.

Δημοσιεύτηκε στις 20 Ιανουαρίου, 2011


Σχόλια


pellanet facebook

Ροή Ειδήσεων

18:20 - ΥφΑΑΤ, Διονύσης Σταμενίτης: «Στηρίζουμε τους αγρότες στην πράξη – Επιστρέφουμε το 100% του ΕΦΚ στο Αγροτικό Πετρέλαιο»

18:18 - Εργασίες συντήρησης στην 30η Επαρχιακή Οδό από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

18:16 - ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΤΡΙΝΗΣ: ‘’Υπερψηφίζουμε τις αμυντικές δαπάνες, αλλά δε δίνουμε λευκή επιταγή’’

18:14 - Προσφορά συσκευών φορητών απινιδωτών από τον Δήμο Δίου-Ολύμπου σε αθλητικές ομάδες και αθλητικές ακαδημίες του Δήμου Δίου-Ολύμπου

18:13 - Θεοδώρα Τζάκρη – Αναφορά στη Βουλή για το πρόβλημα παραμόρφωσης των ροδακίνων στις Αμπελιές

18:10 - Λάκης Βασιλειάδης: «Ανάγκη Στήριξης Εποχικών Εργαζομένων στον Κλάδο Μεταποίησης Αγροτικών Προϊόντων» – Κατάθεση Κοινοβουλευτικής Αναφοράς για τις προτάσεις των εργαζομένων

16:47 - Συνάντηση ΣΒΕ με τον Επίτροπο Βιώσιμων Μεταφορών και Τουρισμού, κ. Απόστολο Τζιτζικώστα

16:41 - Προγραμματισμένες διακοπές ηλεκτροδότησης σε Πλαταμώνα και Νέους Πόρους

16:35 - Άναμμα του Χριστουγεννιάτικου Δέντρου στους Αμπελόκηπους

16:34 - Θεοδώρα Τζάκρη-Αναφορά στη Βουλή για τη λειτουργία του Χιονοδρομικού Κέντρου Βόρας-Καϊμάκτσαλαν