Pellanet

Καταγγέλλουν τη…Μέρκελ!

Χρονιά των τραπεζών, των χρεωμένων νοικοκυριών αλλά και της οργής κατά της γερμανίδας καγκελαρίου Άγκελας Μέρκελ ήταν το 2010, αν κρίνει κανείς από τις καταγγελίες που έλαβε κατά την περσινή χρονιά το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ).
Από τις 13.724 καταγγελίες-παράπονα καταναλωτών που έφτασαν στο ΚΕΠΚΑ την περσινή χρονιά -μέγεθος αυξημένο κατά το 16,64% έναντι του 2009- οι 3.918 καταγγελίες, ήτοι το 28,55%, αφορούσαν τις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, με δεύτερη κατηγορία τα ελαττωματικά προϊόντα-εγγυήσεις (12,91% ή 1.772 παράπονα).
Την ίδια στιγμή, το πρόσωπο της Άγκελας Μέρκελ και του ρόλου που θεώρησαν οι καταναλωτές ότι έπαιξε στη διαπόμπευση της χώρας μας κυρίως στα γερμανικά μέσα ενημέρωσης συγκέντρωσε 1.395 καταγγελίες ή το 10,16%. Όπως εξήγησε πάντως στη "Μ" ο πρόεδρος του ΚΕΠΚΑ Νίκος Τσεμπερλίδης, η κατηγορία αυτή παραπόνων με τίτλο "διαμαρτυρία κατά Μέρκελ" δεν ήταν αυθόρμητη, αλλά ενεργοποιήθηκε ουσιαστικά με επιστολή που είχε αποστείλει στις γερμανικές και ελληνικές αρχές η διοίκηση του ΚΕΠΚΑ, καταγγέλλοντας τη στάση της γερμανίδας καγκελαρίου απέναντι στην Ελλάδα, ζητώντας παράλληλα και τις γνώμες και υπογραφές του κόσμου.
Σύμφωνα με το ΚΕΠΚΑ, το 99,62% των καταγγελιών επιλύθηκαν υπέρ των καταναλωτών, μετά από παρέμβασή του, η δε μεσολάβηση έφερε ωφέλεια 498.913,64 ευρώ.
Τα παράπονα, οι καταγγελίες, τα αιτήματα για συμβουλές και οι διαμαρτυρίες στο κομμάτι των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών εκτοξεύτηκαν στην πρώτη θέση της σχετικής κατάταξης του ΚΕΠΚΑ. Για το θέμα αυτό, οι αριθμοί έχουν ως εξής: Το ΚΕΠΚΑ συνέλεξε 937 υπογραφές για να πιέσει την κυβέρνηση να ψηφίσει τον νόμο για τη ρύθμιση των οφειλών υπερχρεωμένων καταναλωτών. Όσον αφορά τη διαδικασία ρύθμισης οφειλών υπερχρεωμένων καταναλωτών, περισσότεροι από 2.260 καταναλωτές ζήτησαν πληροφόρηση και συμβουλές είτε τηλεφωνικά είτε επισκεπτόμενοι τα γραφεία του Κέντρου. Ακόμη περισσότεροι βρήκαν τις πληροφορίες αυτές στην ιστοσελίδα, στoυς λογαριασμούς, στο facebook και στο twitter. Εκατόν πενήντα επτά κατέθεσαν τα δικαιολογητικά τους, 135 συναντήθηκαν με τους ειδικούς του ΚΕΠΚΑ προκειμένου να προετοιμασθούν οι προτάσεις προς τις τράπεζες, ενώ 120 φάκελοι απεστάλησαν προς τις τράπεζες, οι οποίοι αντιστοιχούν σε 439 σχέδια ρύθμισης οφειλών.

Δημοσιεύτηκε στις 20 Ιανουαρίου, 2011


Σχόλια

pellanet facebook

Ροή Ειδήσεων

13:27 - Μέρες παιδικού βιβλίου Ο Δημήτρης Μασλάμ στη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Έδεσσας

13:22 - ΔΗΜΟΣ ΠΕΛΛΑΣ – ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΙΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΘΛΗΣΗΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

13:13 - Ο Δήμος Πέλλας άναψε τη “Φλόγα της Μνήμης” για τις 353.000 ψυχές των Ελλήνων του Πόντου

13:07 - ΠΑΡΑΚΛΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΑ ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ

13:05 - ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΣΜΑΝΗΣ : ΘΕΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΣ Ο ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΓΙΑΝΝΗ ΜΠΟΥΓΑ ΣΤΗΝ ΠΕΛΛΑ

13:02 - Λάκης Βασιλειάδης: Δέσμευση του Υφυπουργού Δικαιοσύνης για το Δικαστικό Μέγαρο Γιαννιτσών – επί τάπητος η ανάγκη επίσπευσης των διαδικασιών του ΣΔΙΤ για το Δικαστικό Μέγαρο Έδεσσας κατά την επίσκεψή του στην Πέλλα

12:58 - ΠΑΝΗΓΥΡΙΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΕΛΕΟΥΣΑΣ ΣΤΗΝ ΕΔΕΣΣΑ

12:57 - Η ΕΟΡΤΗ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΙ ΕΛΕΝΗΣ ΣΤΑ ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ

12:56 - Ο Δήμος Έδεσσας ενημερώνει για την υποχρέωση κατάθεσης Υπεύθυνης Δήλωσης στο Εθνικό Μητρώο τήρησης Μέτρων Προληπτικής Πυροπροστασίας

12:53 - Τιμολόγιο «ΓΑΙΑ»: Μέχρι τις 26 Ιουνίου η υποβολή των αιτήσεων από τους κατόχους συνδέσεων αγροτικού ρεύματος