Pellanet

«Κάτω τα χέρια από τις λαϊκές»

 φώναξαν περίπου 400 παραγωγοί και πωλητές των λαϊκών αγορών της Θεσσαλονίκης, οι οποίοι με συνθήματα για τη βιωσιμότητα των λαϊκών και με τις βουβουζέλες να προκαλούν πανδαιμόνιο, πραγματοποίησαν χτες το πρωί πορεία στους δρόμους της Θεσσαλονίκης, ενώ δεν «έστησαν» τους πάγκους τους στις έξι προγραμματισμένες λαϊκές της πόλης. Διαμαρτύρονται ότι ο νόμος που προβλέπει υποχρεωτική χρήση φορητών ταμειακών μηχανών, από την 1η Οκτωβρίου, σε όλους τους παραγωγούς και επαγγελματίες των λαϊκών, σε συνδυασμό με τα φορολογικά μέτρα, θα τους οδηγήσει σε οικονομική καταστροφή και ουσιαστικά σε μαρασμό και κατάργηση των λαϊκών αγορών σε όλη τη χώρα.«Με τις ταμειακές μηχανές θα μας φορολογούν επί του τζίρου, χωρίς να λαμβάνουν υπόψη τα έξοδα που έχουμε στο χωράφι. Μας υποχρεώνουν με ΦΠΑ στο 11% να ανεβάσουμε τις τιμές, όμως έτσι θα έχουν πρόβλημα οι λαϊκές αγορές», τόνισε ο Γιώργος Λαβιδάς, πρόεδρος του Σωματείου Παραγωγών Λαϊκών Αγορών Θεσσαλονίκης.Οι παραγωγοί και επαγγελματίες των λαϊκών συγκεντρώθηκαν το πρωί στην Καμάρα και στη συνέχεια μέσω των οδών Εγνατία και Βενιζέλου πραγματοποίησαν πορεία προς το Διοικητήριο, όπου επέδωσαν ψήφισμα διαμαρτυρίας στο γενικό γραμματέα Μακεδονίας - Θράκης, Γιώργο Χατζηκωνσταντίνου.Οι παραγωγοί διαμαρτύρονται για τα νέα φορολογικά μέτρα, ισχυριζόμενοι ότι μετατρέπονται σε κλάδο «δύο ταχυτήτων» και στην πράξη ευνοούνται οι «ψευδοπαραγωγοί».«Στην κινητοποίηση συμμετέχουν το 95% των επαγγελματιών και παραγωγών», τόνισε ο Νίκος Καζάκος, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Επαγγελματιών Λαϊκών Αγορών Μακεδονίας - Θράκης - Θεσσαλίας.«Μας ζητάνε να πληρώσουμε μόνον από τα έσοδα. Ετσι ένας παραγωγός με τζίρο 50.000 ευρώ, ουσιαστικά θα πρέπει να πληρώνει από την τσέπη του για τα έξοδα. Θέλουμε τις ταμειακές μηχανές, αλλά με βιβλία εσόδων - εξόδων», τόνισε ο Γεώργιος Βάρσος, παραγωγός από την Ανάληψη Λαγκαδά.Οι παραγωγοί ζητούν να αποσυρθεί η επιβάρυνση με ΦΠΑ 11% και ο λογιστικός προσδιορισμός των εισοδημάτων. Ταυτόχρονα ζητούν να δοθεί παράταση τριών μηνών, μέχρι την 1η Ιανουαρίου 2011, στην εφαρμογή του μέτρου των ταμειακών μηχανών, μέχρι να βρεθεί λύση στο θέμα. Πάντως, οι περισσότεροι παραγωγοί, σύμφωνα με πληροφορίες, δεν έχουν προμηθευτεί ταμειακές και στο διάστημα που απομένει δεν είναι δυνατό να αγοράσουν, ώστε να λειτουργούν από την 1η Οκτωβρίου.Σήμερα αρκετοί παραγωγοί αναμένεται να μεταβούν στην Αθήνα για να πάρουν μέρος σε κεντρική κινητοποίηση που διοργανώνουν οι ομοσπονδίες τους έξω από το υπουργείο Οικονομικών.

Δημοσιεύτηκε στις 23 Σεπτεμβρίου, 2010


Σχόλια

pellanet facebook

logo-ktel-pellas

Ροή Ειδήσεων

20:54 - Συνέντευξη με τον Ευάγγελο Θωμά, πρ. Αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων, Πολιτικής Προστασίας-Δημοτικό Σύμβουλο Έδεσσας στον PellaFm, 103,3

15:09 - Beyohd the Wanes ένα ντοκιμαντέρ παγκοσμίου προβολής για την κωπηλασία

14:55 - Η ‘Μάχη της Λάσπης’ έφερε ένα μεγάλο βραβείο στην Ακρολίμνη Πέλλας

13:23 - Ο Επιθεωρητής Ντρέικ και η Μαύρη Χήρα- του David Tristram σε σκηνοθεσία Βασίλη Θωμόπουλου στην Αριδαία!

14:34 - Καλοκαιρινή συναυλία της Χορωδίας ΚΑΠΗ Δήμου Έδεσσας στο Βαρόσι

21:39 - Αναζητώντας την Πέλλα στους παλαιούς χάρτες

21:33 - Άμεσα συνελήφθη ένα άτομο που προσπάθησε να εξαπατήσει ημεδαπό άνδρα στην Πέλλα, με τη ”μέθοδο του λογιστή”

21:27 - Δυναμική η φετινή συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στη BEYOND Expo 2026

20:13 - Συνέντευξη με την Αντιδήμαρχο Πολιτισμού δήμου Πέλλας, Ευφροσύνη Μερεμητσάκη στον pellaFm 103,3

16:17 - Καλοκαιρινή Εκστρατεία Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας 2026