Pellanet

Μετρό Θεσσαλονίκης: Ποιες περιοχές τις πόλης εντάσσονται στα σχέδια επέκτασης

Τις επεκτάσεις του μετρό στη Δυτική Θεσσαλονίκη και προς το αεροδρόμιο "Μακεδονία", ώστε να προχωρήσουν και να ολοκληρωθούν εκ παραλλήλου, θέτει ως βασικό στόχο η "Αττικό Μετρό ΑΕ", όπως είπε στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων "Πρακτορείο 104,9 FM" ο πρόεδρος της εταιρείας, Γιάννης Μυλόπουλος.

"Πέρα από την επέκταση της Καλαμαριάς, η οποία ήδη κατασκευάζεται, έχουμε την υποχρέωση ως Πολιτεία να μεριμνήσουμε για τις μέχρι σήμερα υποβαθμισμένες περιοχές που δεν θα θέλαμε στο εξής να είναι τέτοιες αλλά να αναβαθμιστούν στις υποδομές και στις προσβάσεις, προκειμένου όλοι οι πολίτες να έχουν ίσα δικαιώματα. Σταυρούπολη, Πολίχνη, Ηλιούπολη, Εύοσμος, Κορδελιό, Αμπελόκηποι, Μενεμένη είναι περιοχές που μειονεκτούν όσον αφορά τις συνδέσεις τους" ανέφερε ο κ. Μυλόπουλος, σύμφωνα με τον οποίο οι πρόδρομες εργασίες θα δημοπρατηθούν μέσα στην άνοιξη, έτσι ώστε να ξεκινήσουν το φθινόπωρο.

Σημειώνεται ότι τη Δευτέρα έχουν κληθεί σε διαβούλευση οι δήμαρχοι της Δυτικής Θεσσαλονίκης και οι φορείς της πόλης προκειμένου να συζητήσουν το σχέδιο επέκτασης που παρουσιάστηκε στο Περιφερειακό Συνέδριο Παραγωγικής Ανασυγκρότησης της Κεντρικής Μακεδονίας και να προχωρήσουν στη χωροθέτηση των σταθμών του μετρό.

Με αφορμή τη συνάντηση αυτή, ο κ. Μυλόπουλος εξήγησε πως θα παρουσιαστεί το παραπάνω σχέδιο και θα συζητήθεί η χωροθέτηση των σταθμών, θα γίνουν επίσης προτάσεις από τους δημάρχους και τους φορείς για τις δικές τους θέσεις και η "Αττικό Μετρό" θα προσπαθήσει "με μία λογική να ικανοποιήσει όλους τους πολίτες και παράλληλα να παραμείνει το έργο ρεαλιστικό. Δηλαδή, το έργο δεν μπορεί να περάσει από οπουδήποτε, για να μην ξεφύγει οικονομικά ώστε να μπορεί να χρηματοδοτηθεί".

Ο προϋπολογισμός επέκτασης στη Δυτική Θεσσαλονίκη είναι 30 εκατομμύρια που θα δοθούν για τις πρόδρομες εργασίες, "χρήματα τα οποία κερδίσαμε, είναι ένας bonus το οποίο πήρε η Αττικό Μετρό ΑΕ εξαιτίας του γεγονότος ότι το 2017 απορρόφησε το έργο, χρηματικό ποσό ρεκόρ για τα ελληνικά δεδομένα" όπως είπε ο κ. Μυλόπουλος.

 Σε ό,τι αφορά την επέκταση προς το αεροδρόμιο, εξήγησε ότι στο μεγαλύτερο μέρος της θα είναι εκτός αστικού ιστού, σχεδιάζεται υπέργεια ώστε να μη χρειάζεται υπόγειο έργο που θα ήταν χρονοβόρο και πολύ ακριβό. "Θα είναι μία γραμμή που δεν έχει υψηλό κόστος και μεγάλο χρόνο κατασκευής και θα βρεθεί και εύκολα χρηματοδότηση" εξήγησε ο κ. Μυλόπουλος, εκφράζοντας τη βούληση τα δύο έργα (δυτική επέκταση και επέκταση προς αεροδρόμιο) "να προχωρήσουν και να ολοκληρωθούν εκ παραλλήλου".

Δημοσιεύτηκε στις 13 Απριλίου, 2018


Σχόλια

pellanet facebook

Ροή Ειδήσεων

10:24 - Ανακοίνωση απαγόρευσης καύσης έως και την Τρίτη 18 Μαρτίου

10:07 - Παιδική θεατρική παράσταση στα Γιαννιτσά

09:25 - Ενημερωτικές δράσεις του Κέντρου Υγείας Λιτοχώρου για την πρόληψη από τον καρκίνο του παχέος εντέρου

09:20 - ΑΡΧΙΕΡΑΤΙΚΗ ΕΣΠΕΡΙΝΗ ΠΡΟΗΓΙΑΣΜΕΝΗ ΣΤΑ ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ (12/3)

09:14 - 1ο Πανελλαδικό Φεστιβάλ Ποντιακού Θεάτρου της Παμποντιακής Ομοσπονδίας Ελλάδος

14:24 - Μιχάλης Κατρίνης: Η Τουρκία δεν μπορεί να είναι μέρος του ευρωπαϊκού αμυντικού μηχανισμού

13:18 - Το Σάββατο 15 Μαρτίου στη Νέα Έφεσο το 8ο δωρεάν ενημερωτικό – εκπαιδευτικό σεμινάριο χρήσης απινιδωτή, απόφραξης αεραγωγού και καρδιοαναπνευστικής αναζωογόνησης

13:16 - EKΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΓΥΝΑΙΚΑΣ

12:14 - Έκθεση ζωγραφικής του τμήματος Ζωγραφικής Ενηλίκων του Δήμου Αμπελοκήπων – Μενεμένης

12:08 - Συμμετοχή μαθητριών του 1ου Εργαστηριακού Κέντρου -1ου ΕΠΑΛ Έδεσσας στον διαγωνισμό εικονικής επιχείρησης του JA Greece με την Amaltheia’s Naturals: Φυτικά Καλλυντικά