Pellanet

«Παπαγαλία» και φορτωμένο ωρολόγιο πρόγραμμα

Πρόγραμμα σπουδών που δεν ευνοεί την κριτική σκέψη αλλά την «παπαγαλία», φορτωμένο ωρολόγιο πρόγραμμα και ανεπαρκείς υποδομές αντιμετωπίζουν οι μαθητές. Το περιεχόμενο των βιβλίων είναι προσανατολισμένο στη «λογική της αγοράς και της ιδιωτικής πρωτοβουλίας» και όχι στην πολύπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας των μαθητών, όπως προκύπτει από έρευνα του Κέντρου Μελετών και Τεκμηρίωσης (ΚΕΜΕΤΕ) της ΟΛΜΕ σε 1.475 εκπαιδευτικούς. Οι εκπαιδευτικοί εκτιμούν σε ποσοστό 82% ότι το ωρολόγιο πρόγραμμα των μαθητών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση είναι ιδιαίτερα επιβαρημένο. Παράλληλα, θεωρούν ότι είναι απαραίτητο να συμμετέχουν στη διαμόρφωση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων και στη σύνταξη των σχολικών βιβλίων, ενώ μικρό είναι το ποσοστό των καθηγητών που αποδέχονται την πρακτική του ενός βιβλίου. Οι εκπαιδευτικοί δείχνουν σαφή προτίμηση στην ύπαρξη ενός βιβλίου που θα προσφέρει πολλαπλή πρόσβαση στη γνώση μέσω καλά οργανωμένων σχολικών βιβλιοθηκών (54,6%).

Δημοσιεύτηκε στις 6 Μαΐου, 2008


Σχόλια

pellanet facebook

Ροή Ειδήσεων

16:48 - ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΤΡΙΝΗΣ: Προοδευτική κυβέρνηση, επιλογή του ΠΑΣΟΚ

16:46 - Πρόσκληση συμμετοχής στην ενημερωτική συνάντηση για τη διοργάνωση του Σκυδραϊκού Καρναβαλιού 2025

16:43 - «Δημοσίευση προκήρυξης για 1 θέση μόνιμου Ιατρού ΕΣΥ ειδικότητας Αναισθησιολογίας στο Νοσοκομείο Γιαννιτσών»

16:41 - Πρόσκληση σε InfoDay ΙΑΣΙΣ 18/01

16:38 - ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΔΡΑΜΑΣ -ΑΝΟΙΧΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ (ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ 31 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2025)

16:34 - Ανακοίνωση σχετικά με απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών στις Σέρρες

20:27 - Ενημέρωση: Ανοιχτές οι σχολικές μονάδες του Δήμου Πέλλας

13:59 - Δήμος Δίου-Ολύμπου: Συνεχίζει την Παρασκευή 17 Ιανουαρίου στο Νέο Παντελεήμονα ο κύκλος δωρεάν ενημερωτικών-εκπαιδευτικών σεμιναρίων χρήσης απινιδωτή, απόφραξης αεραγωγού «Πνιγμονή» και καρδιοαναπνευστικής αναζωογόνησης

09:55 - ΛΑΜΠΡΗ ΥΠΟΔΟΧΗ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΕΙΚΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΚΑΛΛΙΝΙΚΟΥ ΣΤΑ ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ

20:00 - ΔΗΜΟΣ ΕΔΕΣΣΑΣ -ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΚΟΚΑΙΡΙΑ