Pellanet

ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΗΣ Π.Ε. ΠΕΛΛΑΣ-2 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ

ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ

2 χρόνια μετά το έγκλημα των Τεμπών τη χειρότερη σιδηροδρομική τραγωδία που γνώρισε η χώρα στη νεότερη ιστορία της τα κενά ασφαλείας του σιδηροδρομικού δικτύου παραμένουν και ο κίνδυνος ενός νέου σιδηροδρομικού ατυχήματος ελλοχεύει. Το τρένο από κει που αντικειμενικά θα έπρεπε να είναι το ασφαλέστερο μέσο μετακίνησης όπως συμβαίνει στην υπόλοιπη Ευρώπη εμπνέει τον φόβο αντί για ασφάλεια.

Οι πολίτες δεν εμπιστεύονται πλέον το τρένο και προτιμούν να ταξιδεύουν είτε με άλλα μέσα μεταφοράς ιδιωτικών συμφερόντων είτε με τα Ι.Χ. τους κινδυνεύοντας να εμπλακούν σε ένα τροχαίο ατύχημα στους επίσης ανασφαλείς δρόμους του οδικού δικτύου της ελληνικής επικράτειας. Τα θύματα όμως αυτών των ατυχημάτων δεν θα τα μετρήσει κανείς .

Η κυβέρνηση Μητσοτάκη αντί να επουλώνει τις πληγές του σιδηροδρομικού δικτύου και να το εκσυγχρονίσει όπως είχε υποσχεθεί μετά τα Τέμπη επιδίδεται σε μια αχαλίνωτη εκστρατεία ΣΥΓΚΑΛΥΨΗΣ με λαθροχειρίες και παρεμβάσεις ακόμη και στη δικαιοσύνη σύμφωνα με τις καταγγελίες του συλλόγου των θυμάτων του ατυχήματος των Τεμπών.

Και δεν σταματά εκεί. Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος και υπουργοί σαν τον Βορίδη και τον Άδωνη Γεωργιάδη πρωταγωνιστούν σε προκλητικές δηλώσεις κατά των συγγενών των θυμάτων στην προσπάθειά τους να σπιλώσουν τον δίκαιο αγώνα  τους προωθώντας το αφήγημα των πολιτικών σκοπιμοτήτων και της δήθεν καθοδήγησης και προσπάθειας «αποσταθεροποίησης» από την αντιπολίτευση.

Επιτίθενται στους συγγενείς που υπερβαίνοντας τον προσωπικό πόνο της απώλειας των δικών τους ανθρώπων όχι μόνον κατήγγειλαν την απαξίωση και διάλυση του σιδηρόδρομου αλλά ζητούν την ανασύσταση και τον εκσυγχρονισμό του προς όφελος των πολιτών ώστε να μη θρηνήσουμε και άλλα θύματα. Βάλλουν εναντίον όσων μετέχουν η θα συμμετάσχουν στα συλλαλητήρια και τις πορείες κατά της ΣΥΓΚΑΛΗΨΗΣ και του ΜΠΑΖΩΜΑΤΟΣ του εγκλήματος.

Καθημερινές οι  ολοήμερες παρελάσεις των υπουργών της κυβέρνησης  σε τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά μέσα στην  προπαγανδιστική προσπάθειά τους να αναχαιτίσουν την ολοένα και διογκούμενη λαϊκή κατακραυγή. Συνοδοιπόροι τους αυλικοί δημοσιογράφοι και παπαγάλοι κάθε είδους σε διατεταγμένη υπηρεσία.

Μάταια όμως , γιατί οι εκατοντάδες χιλιάδες πολιτών που επανειλημμένα πλημυρίζουν τους δρόμους και τις πλατείες  καταγγέλλοντας τη ΣΥΓΚΑΛΗΨΗ και ζητώντας ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και ΤΙΜΩΡΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΝΟΧΩΝ ΤΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ δίνουν την απάντηση.

Όπως θα τη δώσουν και στις 28 -2-2025.

Η εικόνα της απαξίωσης και εγκατάλειψης του σιδηρόδρομου απλώνεται σε όλη τη χώρα .

Από τις κτιριακές υποδομές με σιδηροδρομικούς σταθμούς φαντάσματα με τα εκδοτήρια των εισιτηρίων να κλείνουν το ένα μετά το άλλο και τους συρμούς να μεταφέρουν επιβάτες χωρίς καμιά εγγύηση για την ασφάλειά τους με τα προβλήματα τηλεδιοίκησης , φωτοσήμανσης  , ETCS ,GSM-R και ραδιοκάλυψης, να παραμένουν ανοιχτά στο μεγαλύτερο μέρος του δικτύου.

Η επίδειξη αναλγησίας και κυνισμού από την HELLENIC TRAIN που με ανάρτηση πινακίδας στο σιδηροδρομικό σταθμό της Έδεσσας ανακοινώνει το κλείσιμο τού εκδοτηρίου εισιτηρίων από την 28-2-2025 που συμπίπτει με την επέτειο δυο χρόνων από το έγκλημα των Τεμπών προσβάλλοντας τη μνήμη των νεκρών προκαλεί όχι μόνο οργή αλλά και ερωτηματικά γι αυτήν την επιλογή της.

Η σιδηροδρομική σύνδεση Θεσσαλονίκης -Έδεσσας που κάποτε μετρούσε 10-12 ζεύγη δρομολογίων την ημέρα έχει περιορισθεί σε μόλις 3 ενώ η σύνδεση με Φλώρινα που διακόπηκε μετά το έγκλημα των Τεμπών είναι άγνωστο- παρά τις κατά καιρούς εξαγγελίες και υποσχέσεις-πότε θα επαναλειτουργήσει  κι ας δαπανήθηκαν 43 εκ. για την ανακαίνιση του δικτύου Πλατύ-Αμύνταιο στο διάστημα 2003-2007, κι ας εισπράττει η HELLENIC TRAIN την επιδότηση των άγονων γραμμών.

Οι πολίτες του Ν.Πέλλας και η «ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΠΕΛΛΑΣ» διεκδικούμε:

-την αποκατάσταση ,τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου με δημόσιο και κοινωνικό χαρακτήρα και την επανακρατικοποίηση της εκμετάλλευσης (HelLenic Train)

-την πύκνωση των δρομολογίων Θεσσαλονίκης – Έδεσσας και την άμεση επαναφορά των δρομολογίων Έδεσσας – Φλώρινας και αντίστροφα.

-την επαναλειτουργία όλων των εκδοτηρίων

- την υλοποίηση της  σιδηροδρομικής σύνδεσης Θεσσαλονίκης -Περιφερειακής Ενότητας Πέλλας, (με προέκταση στην Αλμωπία) μέσω Γιαννιτσών που είναι ενταγμένη στο «ΕΘΝΙΚΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ» , χρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση και την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων  και ολοκληρώθηκε και εγκρίθηκε από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών τον Ιούνιο του 2019.

 

ΟΧΙ ΣΤΗ ΣΥΓΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΤΙΜΩΡΗΣΙΑ ΤΩΝ ΕΝΟΧΩΝ

- ΣΤΙΣ 28-2-2025 ΔΙΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΤΙΜΩΝΤΑΣ ΤΗ ΜΝΗΜΗ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ

       ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΑΙΟ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΣΥΓΓΕΝΩΝ ΤΩΝ ΘΥΜΑΤΩΝ

 

Φωτογραφία αρχείου eurokinissi

Δημοσιεύτηκε στις 24 Φεβρουαρίου, 2025


Σχόλια

pellanet facebook

Ροή Ειδήσεων

10:35 - ΑΝΟΙΧΤΗ ΟΜΙΛΙΑ -ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟΓΕΝΗ ΤΟΜΕΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΡΟΔΙΑΤΡΟΦΗ

10:31 - ΕΔΕΣΣΑ: 2η ΙΕΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΑΞΗ ΜΕ ΟΜΙΛΗΤΗ ΤΟΝ ΑΡΧΙΜ. ΠΟΡΦΥΡΙΟ ΦΡΑΓΚΑΚΟ ΚΑΙ ΔΕΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ

10:27 - ΕΤΗΣΙΑ ΤΑΚΤΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΕΛΛΑΣ -ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ

10:24 - Συνάντηση του Προέδρου της Βουλής των Ελλήνων κ. Νικήτα Κακλαμάνη με τον Πρέσβη του Κράτους του Κατάρ

10:21 - Επιπρόσθετες εργασίες αποκατάστασης στηθαίων ασφαλείας στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης – Ν. Μουδανιών από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

23:38 - ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΗΣ Π.Ε. ΠΕΛΛΑΣ-2 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ

11:50 - Διεξαγωγή Διεθνούς Μαθηματικού Διαγωνισμού Καγκουρό από την Ομάδα Μαθηματικών Γιαννιτσών

11:35 - Λάκης Βασιλειάδης: Επίσκεψη στη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Έδεσσας – Συνάντηση με την Πρόεδρο του Εφορευτικού Συμβουλίου

10:41 - ΑΡΧΙΕΡΑΤΙΚΗ Θ. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΤΩΝ ΘΥΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ ΣΤΗΝ ΕΔΕΣΣΑ

10:36 - Συνελήφθησαν δύο άτομα για κλοπή πετρελαίου θέρμανσης από σχολικές μονάδες σε περιοχές της Ημαθίας