Pellanet

Τερματίστηκε ο αποκλεισμός της εθνικής οδού Θεσσαλονίκης – Έδεσσας, από τους μεταφορείς

Κανονικά διεξάγεται η κυκλοφορία στην εθνική οδό Θεσσαλονίκης - Έδεσσας, που παρέμεινε κλειστή στο ύψος του χωριού Γέφυρα, ύστερα από τον αποκλεισμό που είχαν προχωρήσει οι ιδιοκτήτες φορτηγών δημόσιας χρήσης της Θεσσαλονίκης. Νωρίτερα, είχαν αποκλείσει, για περίπου μισή ώρα, την εθνική οδό Θεσσαλονίκης - Αθηνών, στον κόμβο Λαχαναγοράς, καθώς και την Εγνατία Οδό, στο ύψος της Κουλούρας Ημαθίας, για περίπου δύο ώρες. Ανοιχτή παραμένει η δυτική είσοδος της πόλης, στο ύψος του Δερβενίου, η οποία νωρίτερα είχε κλείσει για μικρό χρονικό διάστημα

Δημοσιεύτηκε στις 22 Σεπτεμβρίου, 2010


Σχόλια

pellanet facebook

logo-ktel-pellas

Ροή Ειδήσεων

20:54 - Συνέντευξη με τον Ευάγγελο Θωμά, πρ. Αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων, Πολιτικής Προστασίας-Δημοτικό Σύμβουλο Έδεσσας στον PellaFm, 103,3

15:09 - Beyohd the Wanes ένα ντοκιμαντέρ παγκοσμίου προβολής για την κωπηλασία

14:55 - Η ‘Μάχη της Λάσπης’ έφερε ένα μεγάλο βραβείο στην Ακρολίμνη Πέλλας

13:23 - Ο Επιθεωρητής Ντρέικ και η Μαύρη Χήρα- του David Tristram σε σκηνοθεσία Βασίλη Θωμόπουλου στην Αριδαία!

14:34 - Καλοκαιρινή συναυλία της Χορωδίας ΚΑΠΗ Δήμου Έδεσσας στο Βαρόσι

21:39 - Αναζητώντας την Πέλλα στους παλαιούς χάρτες

21:33 - Άμεσα συνελήφθη ένα άτομο που προσπάθησε να εξαπατήσει ημεδαπό άνδρα στην Πέλλα, με τη ”μέθοδο του λογιστή”

21:27 - Δυναμική η φετινή συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στη BEYOND Expo 2026

20:13 - Συνέντευξη με την Αντιδήμαρχο Πολιτισμού δήμου Πέλλας, Ευφροσύνη Μερεμητσάκη στον pellaFm 103,3

16:17 - Καλοκαιρινή Εκστρατεία Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας 2026