Pellanet

Τρεις χιλιάδες καταγγελίες το μήνα

δέχεται η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή στο 1520 Τρεις χιλιάδες καταγγελίες διαχειρίζεται κάθε μήνα το τηλεφωνικό κέντρο παραπόνων καταγγελιών και πληροφοριών της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή 1520.

Σήμερα την ευθύνη της διαχείρισης του 1520 την έχει ιδιωτική εταιρεία και μέχρι πρότινος οι καταγγελίες μεταφέρονταν στους αρμόδιους φορείς προς επίλυση.

Το 1520 πρόκειται να αλλάξει μέσα στον επόμενο χρόνο, ώστε να εξελιχθεί σε ένα one stop shop για την κατάθεση παραπόνων καταγγελιών και διάθεσης πληροφοριών προς τους καταναλωτές για όλα τα θέματα που αφορούν στην προστασία του καταναλωτή. Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δημοσιεύτηκε στις 28 Αυγούστου, 2010


Σχόλια


pellanet facebook

Ροή Ειδήσεων

12:34 - 4ο Περιβαλλοντικό & Αθλητικό Φεστιβάλ «ΑΓΑΠΩ ΛΟΥΔΙΑ» – Μη λείψει κανείς!

12:30 - Λάκης Βασιλειάδης: Επίσκεψη στους παραγωγούς που επλήγησαν από τις χαλαζοπτώσεις και βροχοπτώσεις σε κοινότητες της Αλμωπίας

12:26 - Η βιβλιοθήκη του 2ου Γυμνασίου Έδεσσας φιλοξένησε τον ποιητή Θοδωρή Σαρηγκιόλη

12:22 - Επίσκεψη κλιμακίου της Νέας Δημοκρατίας στη Νάξο

12:19 - Μήνυμα του Δημάρχου Πέλλας Στάθη Φουντουκίδη σε μαθητές και γονείς για τις πανελλαδικές εξετάσεις

12:17 - Δημοσιεύθηκε το ΦΕΚ της απόφασης Αυγενάκη για το πρόγραμμα ενίσχυσης των παρακάρλιων περιοχών, ύψους 43 εκατ. ευρώ

12:14 - Επίσκεψη της Υφυπουργού Μετανάστευσης & Ασύλου Σοφίας Βούλτεψη στον Δήμαρχο Πέλλας

07:23 - Προγραμματισμένη διακοπή ηλεκτροδότησης την Τετάρτη 29 Μαΐου στον Άγιο Σπυρίδωνα (περιοχή Αγίου Γεωργίου)

15:02 - Ενημέρωση προς τους Δημότες- Προτροπή μη χρήσης της γέφυρας του Πλατανότοπου μέχρι νεότερης ανακοίνωσης

15:00 - ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΑ ΤΡΙΚΑΛΑ