Pellanet

Τρεις χιλιάδες καταγγελίες το μήνα

δέχεται η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή στο 1520 Τρεις χιλιάδες καταγγελίες διαχειρίζεται κάθε μήνα το τηλεφωνικό κέντρο παραπόνων καταγγελιών και πληροφοριών της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή 1520.

Σήμερα την ευθύνη της διαχείρισης του 1520 την έχει ιδιωτική εταιρεία και μέχρι πρότινος οι καταγγελίες μεταφέρονταν στους αρμόδιους φορείς προς επίλυση.

Το 1520 πρόκειται να αλλάξει μέσα στον επόμενο χρόνο, ώστε να εξελιχθεί σε ένα one stop shop για την κατάθεση παραπόνων καταγγελιών και διάθεσης πληροφοριών προς τους καταναλωτές για όλα τα θέματα που αφορούν στην προστασία του καταναλωτή. Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δημοσιεύτηκε στις 28 Αυγούστου, 2010


Σχόλια


pellanet facebook

Ροή Ειδήσεων

17:48 - Εξαφανίσεις και Εκμετάλλευση Ανηλίκων από Κυκλώματα

14:42 - Έλευση Τιμίας Χειρός Αγίου Σπυρίδωνος στα Γιαννιτσά

12:43 - Ανακοίνωση: Προγραμματισμένη διακοπή ηλεκτροδότησης στους Νέους Πόρους (οδός Σόλωνος) την Τετάρτη 13 Νοεμβρίου

12:37 - Χαΐτογλου και Αντικρίση δίπλα στην Πυροσβεστική Υπηρεσία

15:33 - Άναμμα Χριστουγεννιάτικου Δέντρου και εγκαίνια της 13ης Παραμυθούπολης στον πεζόδρομο Γιαννιτσών

15:27 - Ανακοίνωση από την Αυτοτελή Διεύθυνση Πολιτικής Προστασίας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για έκτακτο δελτίο επιδείνωσης καιρού

15:26 - Κατρίνης: «Οι πολίτες ζητούν αξιόπιστη και αποτελεσματική αντιπολίτευση»

15:23 - Στην εκδήλωση της Αναπτυξιακής Δωδεκανήσου για τον οινοτουρισμό ο ΥφΑΑΤ Διονύσης Σταμενίτης

08:10 - ΕΚΟΙΜΗΘΗ Ο π. ΙΩΑΝΝΗΣ ΒΑΛΑΣΟΓΛΟΥ

08:00 - ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ