Pellanet

Άνοιξαν τα Τέμπη

Στην κυκλοφορία δόθηκε ξανά το τμήμα της Εθνικής Οδού Αθήνας-Θεσσαλονίκης στα Τέμπη από τις 22:00 του Σαββάτου, που είχε κλείσει προσωρινά την Παρασκευή μετά από πτώση βράχου. Μετά την αυτοψία των εμπειρογνωμόνων, οι αρμόδιες Αρχές αποφάσισαν σε σύσκεψη το απόγευμα να δοθεί το τμήμα στην κυκλοφορία. Στην ανακοίνωση της εταιρείας «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίο» επισημαίνεται ότι εντοπίστηκε το σημείο της αποκόλλησης του βράχου των 40 εκατοστών, η πτώση του οποίου προκάλεσε και το προληπτικό κλείσιμο της κοιλάδας και πραγματοποιήθηκαν μικρής έκτασης εργασίες οι οποίες και ολοκληρώθηκαν επιτυχώς. Ύστερα από την τελική επιθεώρηση εκτιμήθηκε ότι το επίπεδο ασφάλειας της κοιλάδας παραμένει στα διεθνώς αποδεκτά επίπεδα και ενημερώθηκαν οι αρμόδιες αρχές ώστε να δοθεί το τμήμα της εθνικής ξανά στην κυκλοφορία.

Δημοσιεύτηκε στις 17 Οκτωβρίου, 2010


Σχόλια

pellanet facebook

logo-ktel-pellas

Ροή Ειδήσεων

20:54 - Συνέντευξη με τον Ευάγγελο Θωμά, πρ. Αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων, Πολιτικής Προστασίας-Δημοτικό Σύμβουλο Έδεσσας στον PellaFm, 103,3

15:09 - Beyohd the Wanes ένα ντοκιμαντέρ παγκοσμίου προβολής για την κωπηλασία

14:55 - Η ‘Μάχη της Λάσπης’ έφερε ένα μεγάλο βραβείο στην Ακρολίμνη Πέλλας

13:23 - Ο Επιθεωρητής Ντρέικ και η Μαύρη Χήρα- του David Tristram σε σκηνοθεσία Βασίλη Θωμόπουλου στην Αριδαία!

14:34 - Καλοκαιρινή συναυλία της Χορωδίας ΚΑΠΗ Δήμου Έδεσσας στο Βαρόσι

21:39 - Αναζητώντας την Πέλλα στους παλαιούς χάρτες

21:33 - Άμεσα συνελήφθη ένα άτομο που προσπάθησε να εξαπατήσει ημεδαπό άνδρα στην Πέλλα, με τη ”μέθοδο του λογιστή”

21:27 - Δυναμική η φετινή συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στη BEYOND Expo 2026

20:13 - Συνέντευξη με την Αντιδήμαρχο Πολιτισμού δήμου Πέλλας, Ευφροσύνη Μερεμητσάκη στον pellaFm 103,3

16:17 - Καλοκαιρινή Εκστρατεία Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας 2026