Pellanet

Power Pass: Άνοιξε η πλατφόρμα για τα ΑΦΜ που τελειώνουν σε 9 – Υποβλήθηκαν 1,5 εκατ. αιτήσεις

Διαθέσιμη είναι πλέον η πλατφόρμα Power Pass για τους πολίτες των οποίων τα ΑΦΜ τελειώνουν σε 9.

Αυτό σημαίνει ότι πλέον όσοι οικιακοί καταναλωτές έχουν ΑΦΜ από 1 έως 9 μπορούν να υποβάλουν την αίτησή τους για την ενίσχυση για τους λογαριασμούς της ενέργειας στην ιστοσελίδα http://vouchers.gov.gr.

Για την διαθεσιμότητα της πλατφόρμας ενημέρωσε τους πολίτες και ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης, με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

 

Σημειώνεται ότι η πλατφόρμα δεν έχει ανοίξει ακόμα για όλα τα ΑΦΜ, καθώς αναμένεται να ανοίξει – ενδεχομένως και εντός της ημέρας – και για αυτά που λήγουν σε 0.

Έως τώρα, σύμφωνα με πληροφορίες του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, έχουν υποβληθεί 1,5 εκατομμύριο αιτήσεις. Η πλατφόρμα θα μείνει ανοιχτή έως τις 30 Ιουνίου.

Δικαιούχοι

Η οικονομική ενίσχυση αφορά στους λογαριασμούς ρεύματος πρώτης κατοικίας ή φοιτητικής στέγης εντός Ελλάδος, που εκδόθηκαν κατά το διάστημα από 01-12-2021 έως και 31-05-2022. Το ποσοστό επιδότησης ανέρχεται στο 60% της αύξησης της τιμής ρεύματος της πρώτης κατοικίας και, ανάλογα με το ύψος των λογαριασμών, μπορεί να ανέλθει μέχρι και στο ποσό των 600 ευρώ.

Δικαιούχος του Power Pass είναι κάθε πολίτης που:

• είναι φορολογικός κάτοικος Ελλάδος,

• το καθαρό οικογενειακό του εισόδημα μετά την αφαίρεση των φόρων δεν ξεπερνά τις 45.000 €, με βάση τα δηλωθέντα εισοδήματα του φορολογικού έτους 2020,

• διαθέτει ΑΦΜ ο οποίος δεν έχει δηλωθεί ήδη ως εξαρτώμενο μέλος σε αίτηση που έχει υποβληθεί από άλλο πρόσωπο και

• επιβαρύνθηκε με συνολική αύξηση μεγαλύτερη των 30 € στους λογαριασμούς ρεύματος που εκδόθηκαν κατά το διάστημα από 01-12-2021 έως και 31-05-2022.

Η διαδικασία

H λειτουργία της πλατφόρμας vouchers.gov.gr είναι ιδιαίτερα απλή, καθώς χρειάζονται μόνο οι κωδικοί του πολίτη στο Taxisnet και το IBAN του λογαριασμού στον οποίο επιθυμεί να πιστωθεί η επιδότηση. Όλα τα υπόλοιπα στοιχεία αντλούνται αυτόματα μέσω του Κέντρου Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης.

Πώς γίνεται η υποβολή αίτησης

1. Ο πολίτης εισέρχεται στην πλατφόρμα με τους κωδικούς του στο Taxisnet και επιβεβαιώνει ότι τα στοιχεία του (ονοματεπώνυμο, ΑΦΜ, έτος γέννησης) που εμφανίζονται είναι σωστά.

2. Ο πολίτης καλείται να επιλέξει αν επιθυμεί να υποβάλει αίτηση για τον ίδιο ή για προστατευόμενο μέλος της οικογένειάς του.

3. Στην οθόνη εμφανίζονται τα στοιχεία της κύριας κατοικίας ανά μήνα (διεύθυνση και αριθμός παροχής). Τα στοιχεία αυτά ο δικαιούχος μπορεί:

– είτε να τα επιβεβαιώσει,

– είτε να τα τροποποιήσει μέσω της πλατφόρμας «Δήλωση Κύριας Κατοικίας για Power Pass» (https://www1.aade.gr/saadeapps3/powerpass/katoikia), η οποία έχει υλοποιηθεί από την ΑΑΔΕ. Ο πολίτης μπορεί να μεταφερθεί στην πλατφόρμα της ΑΑΔΕ μέσω του vouchers.gov.gr, κάνοντας κλικ στο σχετικό πεδίο που εμφανίζεται κάτω από τα στοιχεία πρώτης κατοικίας. Τα στοιχεία που δηλώνονται στην πλατφόρμα της ΑΑΔΕ καταχωρίζονται αμέσως. Έτσι, αφού ο δικαιούχος συμπληρώσει τα σωστά στοιχεία πρώτης κατοικίας, μπορεί να επιστρέψει στην πλατφόρμα του Power Pass και να ολοκληρώσει την αίτησή του.

4. Στην ίδια σελίδα εμφανίζονται και τα πεδία ώστε ο πολίτης να συμπληρώσει το e-mail του, το IBAN και το όνομα του τραπεζικού ιδρύματος όπου τηρείται ο τραπεζικός του λογαριασμός.

5. Πατώντας «Υποβολή», ο πολίτης ολοκληρώνει τη διαδικασία κατάθεσης της αίτησης.

Για όσες ημέρες παραμένει ανοιχτή η πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων, θα διενεργείται προέλεγχος και θα αποστέλλονται ειδοποιήσεις στους πολίτες για τυχόν διορθώσεις (μη υπαρκτή παροχή, λανθασμένη κατηγορία λογαριασμού κ.λπ.). Η εκκαθάριση των αιτήσεων, ο προσδιορισμός του ποσού επιστροφής και η καταβολή του στους δικαιούχους θα πραγματοποιηθούν κατά το πρώτο δεκαήμερο του Ιουλίου.

Διευκρινίζεται ότι οι δικαιούχοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση τόσο για την κύρια κατοικία τους, όσο και για τη φοιτητική στέγη προστατευόμενων μελών που φοιτούν στην Ελλάδα. Σε αυτές τις περιπτώσεις, ο πολίτης μπορεί να υποβάλει μέχρι και τρεις επιπλέον αιτήσεις για προστατευόμενα μέλη, ακολουθώντας κάθε φορά τα παραπάνω βήματα.

Επιπλέον, για όσους είναι υπόχρεοι να υποβάλουν πρώτη φορά φορολογική δήλωση για το φορολογικό έτος 2021, είναι απαραίτητη η υποβολή της φορολογικής δήλωσης πριν από την αίτηση για το Power Pass. Σε αυτή την περίπτωση, θα λαμβάνεται υπόψη το καθαρό οικογενειακό εισόδημα, μετά την αφαίρεση των φόρων, του φορολογικού έτους 2021.

 

ΠΗΓΗ

Δημοσιεύτηκε στις 24 Ιουνίου, 2022


Σχόλια


pellanet facebook

Ροή Ειδήσεων

18:05 - ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΕΥΧΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΛΛΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

17:43 - Η Αθηναϊκή Ριβιέρα απογειώνεται: Τα υδροπλάνα επιστρέφουν μετά από 50 χρόνια!

17:41 - ΔΗΜΟΣ ΕΔΕΣΣΑΣ_ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ_ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΚΕΠ ΓΙΑ ΣΤΡΑΤΕΥΣΙΜΟΥΣ

17:39 - Αντιπεριφερειάρχης Πέλλας Δάνης Τζαμτζής: «Η Πέλλα μπορεί να είναι συνώνυμο της Πράσινης Ανάπτυξης, με οικολογικές δράσεις και καινοτομίες που προωθούμε»

17:36 - Ι. ΝΑΟΣ ΑΓΙΩΝ ΝΙΚΑΝΔΡΟΥ ΚΑΙ ΙΩΑΝΝΙΚΙΟΥ ΑΡΙΔΑΙΑΣ: ΑΚΟΛΟΥΘΙΕΣ ΕΟΡΤΑΣΜΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ

17:35 - Λάκης Βασιλειάδης: Προκήρυξη επιπλέον Θέσεων για Ειδικευμένους Ιατρούς του ΕΣΥ – 2 Θέσεις για το Γ.Ν. Πέλλας (Έδεσσας – Γιαννιτσών)

16:15 - Κατεπείγουσα ανακοίνωση πολιτικής προστασίας Δήμου Αλμωπίας

16:12 - Ευχές Δημάρχου Δίου-Ολύμπου Βαγγέλης Γερολιόλιου για τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά

16:08 - Συνάντηση Σταμενίτη – Ταχιάου για τα έργα υποδομής του Νομού Πέλλας

16:07 - ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΩΝ ΚΑΤΗΧΗΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΔΕΣΣΑΣ