Pellanet

Παράσταση χορού για την ΕΕ στο Μέγαρο Μουσικής [εικόνες]

Η Αίθουσα Νίκος Σκαλκώτας υποδέχεται το Σάββατο 18 Φεβρουαρίου για μία βραδιά, την παράσταση χορού της Σοφίας Μαυραγάνη με τίτλο «Σάλος».

Η παράσταση πρωτοπαρουσιάστηκε στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, το καλοκαίρι της προηγούμενης χρονιάς.

Πρόκειται για μια επαναλαμβανόμενα ανατρεπόμενη χορογραφική σύνθεση η οποία αφηγείται την αίσθηση μας για την ιστορική συνέχεια της Ευρωπαϊκής Ένωσης, από την εποχή της ίδρυσής της μέχρι τις μέρες μας.

φωτογραφία: greekfestival.gr 

Το έργο εμπλέκει τρεις ερμηνευτές και συν-δημιουργούς (Νώντας Δαμόπουλος, Χαρά Κότσαλη, Σάνια Στριμπάκου) σε μια ποιητική αλληγορία για την παράδοξη σχέση των γεγονότων με τον χώρο και τον χρόνο.

Η Σοφία Μαυραγάνη, συνεχίζοντας την έρευνά της πάνω στη ταυτότητα του παραστατικού δρώμενου, εμπνέεται από τα βουβά κύματα της Ιστορίας και διερευνά τα χαρακτηριστικά του σάλου στην ιστορική πραγματικότητα και συγκεκριμένα στην ιστορική συνέχεια της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Όσα ζούμε τώρα έχουν τις ρίζες τους σε γεγονότα του παρελθόντος, ενώ η δράση μας σε χρόνο ενεστώτα θα καθορίσει αυτά που θα συμβούν στο μέλλον.

Η ΕΕ διανύει την πιο μακροχρόνια περίοδο ειρήνης που έχει σημειωθεί ποτέ στην ιστορία της και, παρά τις ισχυρές δονήσεις που δέχεται τα τελευταία χρόνια, φαίνεται να μην έχει δοκιμάσει ακόμα το ξέσπασμα του σαρωτικού βουβού κύματος.

Σάββατο 18 Φεβρουαρίου, 20:00, Αίθουσα Νίκος Σκαλκώτας

Δημιουργία–σύνθεση: Σοφία Μαυραγάνη
Μουσική σύνθεση: Αντώνης Παλάσκας
Σύμβουλος δραματουργίας: Μιράντα Μανασιάδη
Κοστούμια–σκηνικός Χώρος: Παύλος Θανόπουλος
Φωτισμοί: Bασίλης Κλωτσοτήρας
Φωτογραφίες: Mαργαρίτα Νικητάκη
Συνεργάτης παραγωγής–επικοινωνίας: Γιώργος Κατσώνης

Ερμηνεία–συν-δημιουργία: Νώντας Δαμόπουλος, Χαρά Κότσαλη, Σάνια Στριμπάκου

Εισιτήρια: 10,00 (Β΄ Ζώνη), 15,00 ευρώ (Α΄ Ζώνη)
4,00 (Νέοι, Φοιτητές), 6,00 ευρώ (Πολύτεκνοι, ΑΜΕΑ, 65+)

Η παράσταση αποτελεί συμπαραγωγή του Οργανισμού Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και της FINGERSIX.

Πηγή: iefimerida.gr

Δημοσιεύτηκε στις 13 Φεβρουαρίου, 2017


Σχόλια