Pellanet

Το θέατρο της αρχαίας Μίεζας και Μακεδονικοί Τάφοι των Λευκαδίων ανοίγουν για το κοινό

Από σήμερα, το κοινό θα έχει τη δυνατότητα να επισκέπτεται  με δωρεάν είσοδο και σε εκτενές ωράριο λειτουργίας ορισμένα από τα σημαντικότερα μνημεία της περιοχής της Νάουσας.

Οι Μακεδονικοί Τάφοι της Κρίσεως και των Ανθεμίων στα Λευκάδια, δυο από τα λαμπρότερα και καλύτερα διατηρημένα μνημεία της αρχαίας Μίεζας, καθώς και το αρχαίο θέατρο της πόλης, έπειτα από την ολοκλήρωση της αποκατάστασής του, θα είναι ανοιχτά για το κοινό από Δευτέρα έως και Παρασκευή, από τις 10:00 ως τις 18:00.

Οι επισκέπτες θα έχουν έτσι τη δυνατότητα να δουν από κοντά τον εντυπωσιακό αρχιτεκτονικό και το σπάνιο ζωγραφικό διάκοσμο του Τάφου της Κρίσεως, που χρονολογείται στα τέλη του 4ου αι. π.Χ. και του Τάφου των Ανθεμίων (α’ μισό 3ου αι. π.Χ.), καθώς και το αποκατεστημένο πλέον αρχαίο θέατρο, και να πάρει μια γεύση της πόλης που υπήρξε η αρχαία Μίεζα στα χρόνια των Μακεδόνων βασιλέων, όταν ο Αριστοτέλης δίδασκε εδώ, στη Σχολή του, «τον ηθικόν και πολιτικόν λόγον» στους νεαρούς Μακεδόνες ευγενείς και στον ίδιο τον Αλέξανδρο.

Δημοσιεύτηκε στις 21 Ιουλίου, 2016


Σχόλια


pellanet facebook

Ροή Ειδήσεων

17:48 - Εξαφανίσεις και Εκμετάλλευση Ανηλίκων από Κυκλώματα

14:42 - Έλευση Τιμίας Χειρός Αγίου Σπυρίδωνος στα Γιαννιτσά

12:43 - Ανακοίνωση: Προγραμματισμένη διακοπή ηλεκτροδότησης στους Νέους Πόρους (οδός Σόλωνος) την Τετάρτη 13 Νοεμβρίου

12:37 - Χαΐτογλου και Αντικρίση δίπλα στην Πυροσβεστική Υπηρεσία

15:33 - Άναμμα Χριστουγεννιάτικου Δέντρου και εγκαίνια της 13ης Παραμυθούπολης στον πεζόδρομο Γιαννιτσών

15:27 - Ανακοίνωση από την Αυτοτελή Διεύθυνση Πολιτικής Προστασίας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για έκτακτο δελτίο επιδείνωσης καιρού

15:26 - Κατρίνης: «Οι πολίτες ζητούν αξιόπιστη και αποτελεσματική αντιπολίτευση»

15:23 - Στην εκδήλωση της Αναπτυξιακής Δωδεκανήσου για τον οινοτουρισμό ο ΥφΑΑΤ Διονύσης Σταμενίτης

08:10 - ΕΚΟΙΜΗΘΗ Ο π. ΙΩΑΝΝΗΣ ΒΑΛΑΣΟΓΛΟΥ

08:00 - ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ