Pellanet

Έρχονται προσλήψεις μετά απολύσεων

Το Εργατικό Κέντρο Γιαννιτσών εξέδωσε μια ανακοίνωση, την προηγούμενη εβδομάδα, κατά την οποία σύμφωνα με καταγγελία της Ομοσπονδίας Ιδιωτικών Υπαλλήλων Ελλάδας μετά από συνάντηση με τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας, πληροφορήθηκε ότι επίκειται μεν η πρόσληψη 6.000 καθαριστριών στα δημόσια σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αλλά αυτή η απόφαση αφήνει ξεκρέμαστες αυτές που απασχολούνται με το καθεστώς των συμβάσεων έργου, και πολλές δουλεύουν ήδη 5 και 6 χρόνια. Οι εργαζόμενες αυτές, είναι περί τις 4.500, που για λόγους μη ουσιαστικούς δεν πληρούσαν τις χρονικές προϋποθέσεις και έμειναν σε συμβάσεις έργου, μετά τη μονιμοποίηση πανελλαδικά, 7.800 καθαριστριών. Τώρα, κατά την καταγγελία, δημιουργούνται υποψίες ότι επιχειρείται να ανατραπεί η πάγια τακτική του Υπουργείου για ανανέωση των συμβάσεών τους. Ο Πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Γιαννιτσών, Γιώργος Βουδούρης επεσήμανε ότι αν γίνουν νέες προσλήψεις και όχι ανανεώσεις, αυτό σημαίνει αυτόματα ότι οι παλιές καθαρίστριες θα μείνουν άνεργες. Ελπίζουμε ότι δε θα επιβεβαιωθούν οι φόβοι μας, τόνισε ο κύριος Βουδούρης «και θα προσλάβουν κάποιους ημετέρους. Από την πλευρά μας, σαν Εργατικό Κέντρο πρέπει να κάνουμε ότι μπορούμε για να έχουν αυτοί οι άνθρωποι τις ίδιες απολαβές και ότι συνεπάγεται για να μην υπάρχουν διακρίσεις, να μπουν και αυτοί στο Π.Δ.164/2004». Δεν μπορεί τη δουλειά αυτή, με τις πάγιες και διαρκείς ανάγκες των σχολείων, να την κάνει παράδειγμα ένας εργολάβος, που θα πηγαίνει μια φορά τη μέρα ενώ τα παιδιά χρειάζονται συνέχεια τις υπηρεσίες καθαριότητας, όπως συμβαίνει με τα νηπιαγωγεία που γνωρίζουμε ότι πληρώνονται για μισή ώρα και πολλές φορές μένουν σχεδόν όλο το ωράριο για περίπου 80 ευρώ το μήνα. Το Υπουργείο, κάθε χρόνο ανανέωνε τις συμβάσεις άμεσα μετά τη λήξη τους ενώ τώρα δεν το έχει πράξει ακόμη. Μετά, την αντίδραση από όλα τα εργατικά κέντρα και τη ΓΣΕΕ το Υπουργείο επανατοποθετήθηκε και αναμένεται απόφαση έως το τέλος της εβδομάδας. «Περιμένουμε το Υπουργείο Παιδείας για να δούμε τις περαιτέρω ενέργειες που θα κάνουμε σαν εργατικά κέντρα» υποστήριξε ο κύριος Βουδούρης.

Δημοσιεύτηκε στις 16 Ιουλίου, 2008


Σχόλια

pellanet facebook

logo-ktel-pellas

Ροή Ειδήσεων

20:54 - Συνέντευξη με τον Ευάγγελο Θωμά, πρ. Αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων, Πολιτικής Προστασίας-Δημοτικό Σύμβουλο Έδεσσας στον PellaFm, 103,3

15:09 - Beyohd the Wanes ένα ντοκιμαντέρ παγκοσμίου προβολής για την κωπηλασία

14:55 - Η ‘Μάχη της Λάσπης’ έφερε ένα μεγάλο βραβείο στην Ακρολίμνη Πέλλας

13:23 - Ο Επιθεωρητής Ντρέικ και η Μαύρη Χήρα- του David Tristram σε σκηνοθεσία Βασίλη Θωμόπουλου στην Αριδαία!

14:34 - Καλοκαιρινή συναυλία της Χορωδίας ΚΑΠΗ Δήμου Έδεσσας στο Βαρόσι

21:39 - Αναζητώντας την Πέλλα στους παλαιούς χάρτες

21:33 - Άμεσα συνελήφθη ένα άτομο που προσπάθησε να εξαπατήσει ημεδαπό άνδρα στην Πέλλα, με τη ”μέθοδο του λογιστή”

21:27 - Δυναμική η φετινή συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στη BEYOND Expo 2026

20:13 - Συνέντευξη με την Αντιδήμαρχο Πολιτισμού δήμου Πέλλας, Ευφροσύνη Μερεμητσάκη στον pellaFm 103,3

16:17 - Καλοκαιρινή Εκστρατεία Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας 2026