Pellanet

«Δ΄ Προγραμματική Περίοδος – ΕΣΠΑ»

Ο Νομάρχης Πέλλας, Μιχάλης Καραμάνης, προσκαλεί όλους τους οικονομικούς και κοινωνικούς φορείς του Νομού Πέλλας στην ενημερωτική εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί από το Γενικό Γραμματέα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, κ. Γεώργιο Τσιότρα και τη Διαχειριστική Αρχή με θέμα: «Δ΄ Προγραμματική Περίοδος – ΕΣΠΑ». Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 20 Μαρτίου 2008 στις 11:00 π.μ. στην αίθουσα εκδηλώσεων της Νομαρχίας (Διοικητήριο).

Δημοσιεύτηκε στις 11 Μαρτίου, 2008


Σχόλια

pellanet facebook

logo-ktel-pellas

Ροή Ειδήσεων

20:54 - Συνέντευξη με τον Ευάγγελο Θωμά, πρ. Αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων, Πολιτικής Προστασίας-Δημοτικό Σύμβουλο Έδεσσας στον PellaFm, 103,3

15:09 - Beyohd the Wanes ένα ντοκιμαντέρ παγκοσμίου προβολής για την κωπηλασία

14:55 - Η ‘Μάχη της Λάσπης’ έφερε ένα μεγάλο βραβείο στην Ακρολίμνη Πέλλας

13:23 - Ο Επιθεωρητής Ντρέικ και η Μαύρη Χήρα- του David Tristram σε σκηνοθεσία Βασίλη Θωμόπουλου στην Αριδαία!

14:34 - Καλοκαιρινή συναυλία της Χορωδίας ΚΑΠΗ Δήμου Έδεσσας στο Βαρόσι

21:39 - Αναζητώντας την Πέλλα στους παλαιούς χάρτες

21:33 - Άμεσα συνελήφθη ένα άτομο που προσπάθησε να εξαπατήσει ημεδαπό άνδρα στην Πέλλα, με τη ”μέθοδο του λογιστή”

21:27 - Δυναμική η φετινή συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στη BEYOND Expo 2026

20:13 - Συνέντευξη με την Αντιδήμαρχο Πολιτισμού δήμου Πέλλας, Ευφροσύνη Μερεμητσάκη στον pellaFm 103,3

16:17 - Καλοκαιρινή Εκστρατεία Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας 2026