Pellanet

Διάβαση Άρνισσας

Ο Γιώργος Καρασμάνης παρενέβη στη Διοίκηση του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος και ζήτησε την επαναλειτουργία της ισόπεδης διάβασης στην Άρνισσα ώστε να διευκολύνεται η διέλευση των κατοίκων από το ένα τμήμα του οικισμού στο άλλο. Η διάβαση αυτή βρίσκεται σε πολύ μικρή απόσταση από το Σιδηροδρομικό Σταθμό της Άρνισσας οπότε και θα ελέγχεται από αυτόν η ασφαλής μετακίνηση των κατοίκων. Ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του ΟΣΕ Άγγελος Ανδρουλιδάκης απάντησε εγγράφως στο βουλευτή ότι η αρμόδια τεχνική υπηρεσία του Οργανισμού προβαίνει ήδη σε μελέτη και έλεγχο συνολικά της περιοχής, προκειμένου να εξευρεθεί και εφαρμοσθεί η πλέον κατάλληλη λύση, σύμφωνα με την οποία η μετακίνηση των κατοίκων της περιοχής θα γίνεται με ευκολία αλλά κυρίως με ασφάλεια.

Δημοσιεύτηκε στις 30 Ιανουαρίου, 2008


Σχόλια

pellanet facebook

logo-ktel-pellas

Ροή Ειδήσεων

14:34 - Καλοκαιρινή συναυλία της Χορωδίας ΚΑΠΗ Δήμου Έδεσσας στο Βαρόσι

21:39 - Αναζητώντας την Πέλλα στους παλαιούς χάρτες

21:33 - Άμεσα συνελήφθη ένα άτομο που προσπάθησε να εξαπατήσει ημεδαπό άνδρα στην Πέλλα, με τη ”μέθοδο του λογιστή”

21:27 - Δυναμική η φετινή συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στη BEYOND Expo 2026

20:13 - Συνέντευξη με την Αντιδήμαρχο Πολιτισμού δήμου Πέλλας, Ευφροσύνη Μερεμητσάκη στον pellaFm 103,3

16:17 - Καλοκαιρινή Εκστρατεία Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας 2026

13:45 - Πέτρινο Σώμα | Stonebody CREO DANCE COMPANY Αρχαιολογικό Μουσείο Πέλλας 5 & 6 Ιουλίου 2026 Ώρα 20.00

13:32 - Το κεράσι στο επίκεντρο της γεύσης, της δημιουργίας & της διασκέδασης.

09:45 - Αποκαλυπτήρια μνημείου και μετονομασίας οδού στη μνήμη της πεσούσης εν ώρα καθήκοντος Ανθυπαστυνόμου ε.α. Μαρίας Ζαφείρη στη Σιθωνία Χαλκιδικής

11:53 - Δύο νύχτες, δύο ορχήστρες, μία γιορτή μουσικής