Εδώ και λίγο καιρό, στο πλαίσιο της εθνικής προσπάθειας για περιστολή των δημοσιονομικών εξόδων, το Τμήμα Μεταφορών και Επικοινωνιών Γιαννιτσών μετεγκαταστάθηκε σε κτίριο του Νέου Μυλοτόπου που παραχώρησε ο Δήμος Πέλλας.
Προκειμένου να υλοποιηθεί η μετεγκατάσταση, η υπηρεσία υποχρεωτικά τέθηκε σε αναστολή λειτουργίας από τις 18/9 μέχρι και τις 11/10/13. Στο χρονικό αυτό διάστημα οι υπάλληλοι της υπηρεσίας, με αυταπάρνηση και πολύ κόπο, φρόντισαν να μεταφερθούν τα αρχεία, τα γραφεία και ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός για την εξυπηρέτηση των πολιτών. Παρά το γεγονός ότι εξασφαλίστηκε έγκαιρα η προετοιμασία της υπηρεσίας, το Τμήμα Μεταφορών και Επικοινωνιών Γιαννιτσών πρακτικά παραμένει ανενεργό. Η υπηρεσία δεν μπορεί να προχωρήσει στην διεκπεραίωση των υποθέσεων και αιτήσεων που κατατίθενται καθημερινά από τους πολίτες λόγω της μη μεταφοράς από τον ΟΤΕ του δικτύου syzefxis-on line ΥΜΕ (Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών) μέχρι σήμερα. Η αίτηση για την μεταφορά του συστήματος έχει υποβληθεί από τις 18/9/13 και παραμένει χωρίς ανταπόκριση μέχρι σήμερα.
Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι μεγάλος αριθμός πολιτών που θέλουν να εκδώσουν άδεια κυκλοφορίας για τα οχήματά τους (ιδιωτικά ή επαγγελματικά) να μην μπορεί να εξυπηρετηθεί.
Ο Αντιπεριφερειάρχης Πέλλας κ. Θεόδωρος Θεοδωρίδης έχει προχωρήσει ήδη στην υποβολή καταγγελίας προς τον ΟΤΕ ο οποίος έχει την ευθύνη διαχείρισης του συστήματος syzefxis. Παράλληλα, έχει δώσει εντολή για την μεταφορά των αιτήσεων και υποθέσεων που εκκρεμούν στην Υπηρεσία της Έδεσσας ώστε τις προσεχείς ημέρες να διεκπεραιωθούν και να σταματήσει η περεταίρω ταλαιπωρία των πολιτών. Σε δήλωσή του αναφέρει: «Ζητώ ειλικρινά συγνώμη από τους πολίτες που βίωσαν αυτήν την πρωτοφανή και αδικαιολόγητη ταλαιπωρία. Στην εποχή της πληροφορίας, των υψηλών ταχυτήτων και ενώ η κοινωνία δοκιμάζεται από τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης, είναι αδιανόητο οι επείγουσες ανάγκες να μην αντιμετωπίζονται άμεσα. Ο ΟΤΕ, ο οποίος έχει την ευθύνη για την ασφαλή λειτουργία των συστημάτων ηλεκτρονικής επικοινωνίας, ελπίζω ότι θα ανταποκριθεί άμεσα διασφαλίζοντας το κύρος του και την εμπιστοσύνη των πολιτών για τις υπηρεσίες του. Η ποιοτική εξυπηρέτηση των πολιτών είναι άμεση προτεραιότητά μας αλλά και υποχρέωσή μας, στο πλαίσιο μίας δημόσιας διοίκησης που ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πολιτών».
Δημοσιεύτηκε στις 31 Οκτωβρίου, 2013