Ο γεν. γραμ. της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Γ.Τσιότρας, υπέγραψε τη σύμβαση για την εκπόνηση της μελέτης: «ΑΠΟΠΕΡΑΤΩΣΗ ΜΕΛΕΤΗΣ ΟΔΙΚΟΥ ΑΞΟΝΑ ΑΠΟ ΚΟΜΒΟ ΚΟΠΑΝΟΥ ΜΕΧΡΙ ΑΝΙΣΟΠΕΔΟ ΚΟΜΒΟ ΜΕ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ ΕΔΕΣΣΑΣ ΤΟΥ ΟΔΙΚΟΥ ΑΞΟΝΑ ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ – ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟΣ ΕΔΕΣΣΑΣ», προϋπολογισμού 1.365.000 ευρώ. Όπως δήλωσε ο κ. Τσιότρας, «το προς μελέτη έργο αποτελεί τμήμα του οδικού άξονα που ενώνει την Εγνατία οδό με την εθνική οδό Χαλκηδόνας - Εδεσσας – Φλώρινας. Με το έργο θα εξυπηρετηθεί η κυκλοφορία από και προς τις πόλεις Βέροια και Νάουσα, τα χιονοδρομικά και τουριστικά κέντρα της περιοχής, τους αρχαιολογικούς χώρους και την περιοχή Σκύδρας που είναι βιομηχανικό και εμπορικό κέντρο παραγωγής, διακίνησης και εξαγωγής νωπών και συσκευασμένων φρούτων και κηπευτικών. Δεν είναι ένα απλό οδικό έργο, αλλά έχει σημαντικό αναπτυξιακό χαρακτήρα και αποτελεί μέρος του συνολικού σχεδιασμού για την ολοκλήρωση των διακρατικών, διαπεριφερειακών και διανομαρχιακών συνδέσεων της Κεντρικής Μακεδονίας. Ως Περιφέρεια έχουμε αναλάβει εκτός της εκτέλεσης των μεγάλων οδικών έργων, τα οποία είτε έχουν ολοκληρωθεί, είτε θα ολοκληρωθούν μέσα στο τρέχον έτος, να υλοποιήσουμε στο ίδιο χρονικό διάστημα και τις απαιτούμενες μελέτες για άλλα 17 σημαντικά οδικά έργα, των οποίων η κατασκευή θα χρηματοδοτηθεί από το Δ’ ΚΠΣ και θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο της Τέταρτης Προγραμματικής Περιόδου 2007 – 2013. Το εκτιμώμενο κόστος για την κατασκευή αυτών των 17 έργων ανέρχεται σε περίπου 750 εκ. ευρώ. Επιπλέον υπάρχουν άλλα δυο έργα σημαντικά, των οποίων όμως οι μελέτες ολοκληρώθηκαν από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και έχουν προτεραιότητα ένταξης και χρηματοδότησης από το Δ’ ΚΠΣ. Πρόκειται για τον άξονα Αμφίπολης – Μεσορράχης Σερρών, προϋπολογισμού 24,5 εκ. ευρώ και για τη σύνδεση της ΒΙΠΕ Θεσσαλονίκης με τον ΠΑΘΕ και με την εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Εδεσσας, προϋπολογισμού περίπου 50 εκ. ευρώ. Η κατασκευή του συγκεκριμένου έργου αναμένεται να κοστίσει περίπου 90 εκατομμύρια ευρώ». Η μελέτη που ξεκινά αμέσως περιλαμβάνει την ολοκλήρωση της μελέτης οδοποιίας μήκους 14,3 χλμ., διατομής δύο λωρίδων κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και διαχωριστική νησίδα, με μελέτη δύο ανισόπεδων κόμβων στη Μαρίνα και στη συμβολή της οδού με την εθνική οδό προς Εδεσσα, μελέτη παράπλευρου δικτύου και τεχνικών έργων.
Δημοσιεύτηκε στις 15 Φεβρουαρίου, 2008