Pellanet

Μια νέα επιχειρηματική ιδέα ως απάντηση στην κρίση έρχεται στο νομό της Πέλλας

«Το ''Salesbook'' θα δώσει τη λύση στην οικονομική δυσκαμψία επιχειρήσεων και καταναλωτών» δηλώνει ο διευθυντής δημοσίων σχέσεων της G.O.L. Χρήστος Παπαδόπουλος Κύριε Παπαδόπουλε, η εταιρία σας ξεκινά μία πρότυπη ιδέα από το νομό Πέλλας, μια οργανωμένη κίνηση πανελλαδικά προς όφελος όλων μας Αρχικά, θα πρέπει να επισημάνω πως η νέα αυτή επιχειρηματική κίνηση της εταιρίας G.O.L. αναφέρεται κατά κύριο λόγο στους επαγγελματίες, βιοτέχνες και καταναλωτές που σχεδόν στο σύνολό τους τελευταίους μήνες βιώνουν οικονομική δυσπραγία. Βλέποντας την οικονομική κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η χώρα μας και κατά προέκταση όλοι οι Έλληνες, ακούγοντας τους πολιτικούς να μιλούν για σκληρότερα μέτρα (περικοπές μισθών, άνοδο ΦΠΑ, κ.α. ) και τα ΜΜΕ να μας λένε συνεχώς ότι τα πράγματα χειροτερεύουν, οι επιχειρηματίες έχουν φτάσει πλέον σε οριακές καταστάσεις. Λουκέτα στην αγορά, καμία στήριξη από την Πολιτεία και μείωση του τζίρου σε αυτούς που προσπαθούν με νύχια και με δόντια στην κυριολεξία να κρατηθούν ζωντανοί, δημιουργήσαμε ίσως τη μοναδική λύση για όλους τους μικρομεσαίους επαγγελματίες. Πώς ήρθε η έμπνευση και περί τίνος πρόκειται; Αρχή μου είναι να μην περιμένω να αφουγκραστώ τους ρυθμούς της αγοράς για να κινηθώ, αλλά να μελετώ και να τολμώ την εφαρμογή νέων ιδεών που διαμορφώνουν τις τάσεις της αγοράς. Αυτό με οδήγησε στα θέλω της κοινωνίας, του απλού καταναλωτή, αλλά και στην ανάγκη στήριξης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Πρόκειται λοιπόν για το ''Salesbook''. Είναι ένα εκπτωτικό βιβλίο, το οποίο θα συνεργάζεται αποκλειστικά με μικρές επιχειρήσεις -και όχι με πολυκαταστήματα- στις οποίες ρίχνουμε το βάρος, διότι αυτές συνδέουν τον κοινωνικό μας ιστό. Με αυτόν τον τρόπο επιδιώκουμε να δώσουμε ώθηση ενίσχυσης στην αγοραστική δύναμη, που έχει ελαττωθεί δραματικά το τελευταίο έτος στα καταστήματα του νομού Πέλλας. Επιπλέον, δίνει το κίνητρο συνεργασίας μεταξύ των επαγγελματιών και συναλλαγών μεταξύ τους. Έχει όμως και κοινωνική διάσταση η εταιρία μας και ο στόχος είναι ξεκάθαρος. Δεν θα λειτουργήσουμε μόνο προς όφελος των επιχειρηματιών, αλλά θα δώσουμε και οι ίδιοι δώρο σε πολλές ευπαθείς ομάδες, όπως πολύτεκνους, ΑΜΕΑ, κ.α. και οι προσφορές θα είναι αληθινές. Το ''Salesbook'' λειτουργεί ως βοήθημα των συνεργαζόμενων επαγγελματιών για να δώσουν προσφορές και εκπτώσεις στον κόσμο που τόσο έχουν ανάγκη και οι δύο πλευρές. Έτσι θα οργανώσουμε τις μικρές επιχειρήσεις. Οι μεν επαγγελματίες που βλέπουν ότι ο τζίρος τους συρρικνώνεται μέρα με τη μέρα, οι δε καταναλωτές θα έχουν πιο συμφέρουσες τιμές σε πλήθος προϊόντων. Υπάρχουν κάποια παραδείγματα; Ποιες θα είναι οι συμβεβλημένες επιχειρήσεις; Καταρχήν, να αναφέρω ότι παρόμοιες κινήσεις έχουν γίνει στο εξωτερικό, π.χ. στη Γερμανία με το schlemerbook, όπου προσφέρονται κουπόνια από Δευτέρα έως Πέμπτη που είναι πεσμένος ο τζίρος σε εστιατόρια για τις δύο μερίδες φαγητό, η μία free. Εμείς διευρύνουμε τη λίστα των συνεργαζόμενων καταστημάτων, φορέων και υπηρεσιών, διότι στην Ελλάδα η κατάσταση είναι σαφώς χειρότερη και το 2011 θα αποδειχθεί η χρονιά της κρίσης για την ελληνική οικονομία, με εκτίναξη της ανεργίας, μαζικές απολύσεις και πολλά λουκέτα, σύμφωνα με την πρόβλεψη της ΓΣΕΕ και την έκθεση του Ινστιτούτου Εργασίας για την οικονομία και την απασχόληση. Κάποιες από τις δικές μας προτάσεις με κουπόνι ''Salesbook'' είναι: -Καφετέριες, από Δευτέρα έως Πέμπτη: καφές 1,5 ευρώ, αναψυκτικό 1,5 ευρώ, μπύρα 2 και ποτό 4,5 ευρώ. -Ταβέρνες από Δευτέρα έως Πέμπτη τις δύο μερίδες φαγητό, η μία free. -Πιτσαρίες από Δευτέρα έως Πέμπτη στη μία πίτσα γίγας, 2 αναψυκτικά δώρο ή μία μπύρα. -Αρτοποιεία, supermarket, κ.α. έκπτωση σε προϊόντα ή δώρο με την αγορά ενός προϊόντος το δεύτερο δωρεάν. -Εμπορικά καταστήματα έκπτωση κατά περίπτωση και προϊόν. -Serviceαυτοκινήτων με έκπτωση στις αλλαγές λαδιών ή σε άλλες υπηρεσίες -Ηλεκτρολόγοι, υδραυλικοί, τεχνικοί H/Y, ελαιοχρωματιστές, με έκπτωση υπηρεσιών και αναλώσιμων Επίσης, οι επαγγελματίες μπορούν να προσαρμόσουν αυτοί το είδος συνεργασίας και προσφοράς με τα κουπόνια ''Salesbook''. Τι εννοώ; Ένα κατάστημα με παιδικά ρούχα ή ένα βιβλιοπωλείο, μπορεί να διαθέσει 3 κουπόνια σε ένα βιβλίο προσφορών, για έκπτωση ανά αγορά π.χ. 20% τις εκατό ή ένα δώρο ή στα 10 ευρώ αγορών -2 ευρώ προσκομίζοντας ο πελάτης το κουπόνι. Και να σημειώσω ότι οι εγγραφές ξεκίνησαν και η τιμή για τη συμμετοχή στο βιβλίο των κουπονιών, είναι πάρα πολύ χαμηλή, όχι απλά προσιτή, καθώς και ο επαγγελματίας αντιμετωπίζει πρόβλημα και όχι μόνο ο καταναλωτής, για να μπουν όσοι περισσότεροι γίνεται. Πολλοί είναι αυτοί πλέον που λειτουργούν έτσι. Ψωνίζουν από καταστήματα που κάνουν προσφορές ή έχουν κουπόνια Η διαφορά μας έγκειται στο γεγονός ότι το ''Salesbook'' θα περιέχει ένα σύνολο κουπονιών, με καταστήματα και υπηρεσίες από όλο το νομό της Πέλλας και με αληθινές εκπτώσεις, οι οποίες θα καταγράφονται. Θα περιέχει είδη πρώτης ανάγκης, όπως κουπόνια από αρτοποιεία, κ.α. Και δεν θα ισχύουν μόνο για μία πόλη, αλλά για όλο το νομό. Δηλαδή, ο κάτοικος των Γιαννιτσών πάει στην Έδεσσα ή την Αριδαία να πιει ένα ποτό ή στο Λουτράκι σε ένα ξενοδοχείο. Όταν μέσα στο ''Salesbook'' υπάρχουν κουπόνια από καφέ, μπαρ, ταβέρνες και καταλύματα των περιοχών αυτών θα προτιμήσει να πάει στα συγκεκριμένα, που θα ξέρει ότι δίνοντας το κουπόνι θα έχει μία σημαντική έκπτωση. Είναι σαφές συνεπώς από τα ανωτέρω ότι το ''Salesbook'' είναι μονόδρομος. Για εμπόρους, λοιπούς επαγγελματίες και καταναλωτές. Με αυτό τον τρόπο, θα τονωθεί η αγορά όλες τις ημέρες της εβδομάδας και θα υπάρχουν ικανοποιημένοι πελάτες, οι οποίοι θα μένουν στον τόπο τους. Στο νομό μας, χωρίς να φεύγουν εκτός για να προτιμήσουν ένα πολυκατάστημα ή ένα μπαράκι διπλανού νομού… Πότε και που θα πωλείται; Το ''Salesbook'' θα ξεκινήσει να πωλείται σε όλο το νομό και στο τελευταίο χωριό, σε περίπτερα, βιβλιοπωλεία και συμβεβλημένα καταστήματα που συμμετέχουν σε αυτή την προσπάθεια, έως το τέλος του Νοεμβρίου, με πολλά κουπόνια για αγορές και προϊόντα, ώστε οι καταναλωτές να επωφεληθούν για τις αγορές των εορτών. Με ποιους άλλους τρόπους μπορείτε να στηρίξετε τους επαγγελματίες; Μπορούμε επίσης, ως εταιρία να δώσουμε εμείς προτάσεις στους επαγγελματίες, με τον συνεργάτη μου, Παναγιώτη Ριμπά, εάν δεν μπορούν οι ίδιοι, δηλαδή ως χρηματοοικονομικοί σύμβουλοι για την προσέλκυση πελατολογίου. Να τονίσω ότι όλοι θα μας έχουν πάντα δίπλα τους, ωστόσο σε αυτή η προσπάθεια δεν χωράνε οι επαγγελματίες που θέλουν να κάνουν το παιχνίδι τους, παρά μόνο όσοι θέλουν να κάνουν πραγματική έκπτωση σε πραγματικές τιμές. Όχι να ανεβάζουν τις τιμές και να τις κατεβάζουν με το κουπόνι. Επόμενοι στόχοι σας; Φιλοδοξία μας είναι να αναπτυχθούμε από την επόμενη χρονιά και στους όμορους νομούς της Πέλλας. Η γεωγραφική ανάπτυξη είναι οπωσδήποτε ένα ζητούμενο, ωστόσο πρωταρχικός μας στόχος είναι να προσφέρουμε στους πελάτες μας μεγάλη γκάμα υπηρεσιών υψηλού επιπέδου. Χριστίνα Παπαδοπούλου

Δημοσιεύτηκε στις 22 Σεπτεμβρίου, 2010


Σχόλια


pellanet facebook

Ροή Ειδήσεων

13:30 - Φωταγώγηση της Βυζαντινής Φάτνης της ενορίας Αγίου Γεωργίου

13:26 - ΣΥΣΚΕΨΗ ΦΟΡΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΡΟΛΗΨΗΣ «ΌΡΑΜΑ»

13:23 - Μιχάλης Κατρίνης: ”Κοινωνικά δίκαιη η φορολόγηση των κερδών των τραπεζών”.

13:21 - Λάκης Βασιλειάδης: Συνάντηση με τους παραγωγούς για την ασθένεια στα πυρηνόκαρπα

13:20 - Φωταγώγηση Χριστουγεννιάτικου Δέντρου στη Σκύδρα – Παρ. 6 Δεκ. 2024 – Πρόσκληση και Πρόγραμμα γιορτινών εκδηλώσεων

13:18 - Ομιλία Λάκη Βασιλειάδη στην Ολομέλεια της Βουλής για το φορολογικό

13:16 - Για την δράση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού για την εξάλειψη της έμφυλης βίας και ευχαριστήριο

16:07 - ΕΔΕΣΣΑ : ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΜΕΑ-ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΚΑΛΙΑ

16:03 - 3η Δ. ΣΥΝΑΞΗ ΤΕΤΑΡΤΗΣ 4/12: Ο Αβραάμ στην Αίγυπτο (Γέν. 12,11-20)

16:01 - Συνάντηση του Ευρωπαίου Επιτρόπου Βιώσιμων Μεταφορών και Τουρισμού Α. Τζιτζικώστα με τον Έλληνα Υπουργό Εξωτερικών Γ. Γεραπετρίτη