Pellanet

Οι ιατροί του Γ.Ν Έδεσσας καταγγέλλουν την προκλητική παραβίαση από μέρους της κυβέρνησης της συλλογικής σύμβασης που υπέγραψαν οι νοσοκομειακοί […]



pellanet facebook

logo-ktel-pellas